• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Internationale fortgevecht competitie

DeletedUser15620

Wil iemand mij aub helpen met wat voor gevechts-setje ik het beste kan meenemen? Ik ben eigenlijk al lang gestopt met spelen en ken al die nieuwe setjes niet. Ik heb geen flauw idee of mijn inventaris nog mee kan.

Ik speel vaak fg met de oktober set. Ik zat er aan te denken om die mee te nemen met mijn gouden geweer. Ik heb eventueel ook de volledige Natty Bumppo set.

Voor de craft spulletjes zat ik te denken aan de volledige gentleman set + allan quartermains wapens en voor duels de bill doolin + howdah en inno riem.

Is dit een slimme keuze of moet ik iets heel anders meenemen ? Bedankt voor de info alvast :)
http://tw-db.info/?strana=invent&x=e7cdcc2c7b9699f64b451cdf8c39069361ad5569
 
Verkoop Sitting Bull's jas voor 300K of meer (krijg je zeker verkocht op bris) en neem evt je Bill Doolin set mee voor [del]FGs[/del](edit:duels) en kijk ff in je stad of er iemand delen van Black Bart (schade) Bob Dalton (weerstand en ontwijken) Deadwood Dick (lp) of Scouts (lp leiderschap) heeft.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser11642

Raar dat onze groep 5 landen telt, en de andere 4.
Verminderd onze kansen toch wat zeker...?
 

DeletedUser16170

zie dat we een zware poul hebben
daardoor heb ik eens zitten nadenken van wat we wel zullen kunnen doen.
op .net ( england ) heb ik al vaker gezien van de kant waar att staat die torens leeggooien en bij polen gooien ze gelijk wat avo premium in de blok miss is dit een idee voor de leider om zijn tactiek vooraf op dit tebepalen? het is maar een idee portugal en turkijke weet ik niks van iemand die er wel wat van weet?
 
Leuk, de poule is al bekend gemaakt en wij hebben niet eens te horen gekregen of we mee gaan? Marco, schiet eens op :D
 
Leuk, de poule is al bekend gemaakt en wij hebben niet eens te horen gekregen of we mee gaan? Marco, schiet eens op :D

De wereld zou vanaf de 9ste geopend worden volgens het bericht op de .net...
Maar eerst moeten we een leidblijkbaar er stemmen die bepaald wie er allemaal mee gaat... :hmf:

Maar ik ben wel een beetje teleurgesteld... Ik had 10 weken aan FG's verwacht, maar uiteindelijk gaan we dus maar 8 keer spelen en steeds tegen de zelfde 5 landen?

Wie zijn 'PT' trouwens?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser16172

ik heb het al ongeveer zo verwacht. poule en dan ko-system was ja bekend.

PT is Portugal.
 

DeletedUser15620

Verkoop Sitting Bull's jas voor 300K of meer (krijg je zeker verkocht op bris) en neem evt je Bill Doolin set mee voor FGs en kijk ff in je stad of er iemand delen van Black Bart (schade) Bob Dalton (weerstand en ontwijken) Deadwood Dick (lp) of Scouts (lp leiderschap) heeft.
Dankje wel :)

Ot: zitten de andere landen al in de server ? Zo ja wanneer gaan wij ? :D
Is het op elke server zo dat de spelers grotendeels zelf aan de informatie moeten komen ? Welke 150 spelers mogen mee ? Op .net is dit al een week bekent
 
Een behoorlijk groot nadeel (of voordeel voor hen natuurlijk) gaat ook zijn dat -omdat het op de .net-servers gehouden wordt- Team Engeland hun reeds gekochte en verworven nuggets van hun huidige speelwereld meenemen het WK in.

Gaat ook niet aangepast worden als ik het zo lees op het .net-forum...
 

DeletedUser16170

dit vind ik erg vreemd dan dan lijkt ( is ook zo ) voor hun een thuis spel maar wanneer gaat die wereld open om steden optebouwen en buffs temaken?
 

DeletedUser11642

Daar geloof ik niets van Rocket. Dat kan gewoon niet waar zijn. :cool:

En by the way: kan 'iemand' eens (met zekerheid) duidelijk maken hoe het hier nu verder verloopt voor .nl aub?
Wie gaat mee?, wanneer wordt (werd?) dat beslist?, door wie?, weet diegene die dat moet beslissen dat eigenlijk zelf? ...

Communicatie?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16020

Ondanks dat het onduidelijk is verwacht ik dat de wereld de 25e open gaat. Namelijk, in het schema staat (en al eerder aangekondigd) dat de matches dinsdag en donderdag zijn, en als het woensdag open gaat, dan kan dat niet samen natuurlijk... Volgens mij hebben we dus 8 dagen de tijd tot de eerste match. :)
 

DeletedUser15785

Is er al eens nagedacht hoe de steden worden ingedeeld of verdeeld wat karakters betrefd ? Hoeveel steden worden er samengesteld.Wie gaat deze leiden (ik :no:) of zitten wij allemaal in één stad ? Wie gaat mensen uitnodigen in de stad enz....
Zijn zo maar enkele dingen want alle deelnemers moeten ook gehuisvest worden.Aangezien de FG leiders wel zaken genoeg aan hun hoofd zullen hebben dacht ik wel aan mensen die ervaring hebben met een stad te leiden zodat de nodige en correcte info tijdig kan worden doorgespeeld

verbeter mij indien ik fout zit of voeg toe waar ik wat vergeten ben ;)
 
Bovenaan