• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Internationale fortgevecht competitie

DeletedUser15915

Alleen als het door dezelfde persoon wordt gedragen, tenzij dat onlangs is aangepast.

Ik dacht altijd het volgende:
Er staan 3 mensen in een vak, de eerste heeft een GG (+2 att, +2 def +15 schade), de tweede heeft natty wapens (+30 schade) en de derde heeft will munny wapens (+15 schade).

Dat iedereen in dat vak dan de volgende sectorbonus krijgt: +2 att, +2 def en +60 schade.

Klopt dit of zit ik helemaal verkeerd te denken?
 
Iedereen krijgt dan de hoogste bonus die door een speler wordt gegeven.

Stel dat 1 speler +60 schade geeft aan een sector en een andere +30, beide met verschillende kledingsetjes, dan krijgt de sector +60 schade.
 

DeletedUser16172

Zullen wij een external chat gebruiken? Omdat als 100 speler voor wissel vragen zal het snel verward worden.
 

DeletedUser1448

leiding moet wissels zeggen. Zo doen de polen het toch :p
1 leider op teamspeak, een andere typt in de fortchat
 

DeletedUser16172

Zo doen de polen het. En de Duitsen gebruiken even een external chat.

1 leider schrijvt in het chat
1 Co-leider hulpt met avo-organisation
1 speler schrijvt de bevelen in ingame-chat
en 137 speler kunnen met een ping andere speler voor wissel vragen. omdat je een signaal luistert kan je beter wisselen. mijn ervaring...
 
Gewoon leiding met gesloten chat en fluister voor wissel. Commentaar kan altijd in de ally-chat hé.
Als ik vroeger moest leiden duidde ik ook altijd iemand aan om de achterblijvers wakker te fluisteren en om over te nemen als m'n internet uitviel :p Maar dat fluisteren is echt handig, vaak zijn mensen gewoon in een ander tabblad bezig als hun mannetjes heel lang ergens moeten blijven staan of zo.
 

DeletedUser16135

quakeNET zoals pierce zegt is vele male handiger. je typt naam met wie je wilt wisselen en de andere speler hoort een harde ping. met bovenin tablad: ATTENTION!
:p
zo hou je goed overzicht
 

DeletedUser16172

en je moet niet de volledige naam schrijven. de eerste drie brieven zijn genoeg en dan klik op Tabulator. je moet de naam niet in de chat zoeken. Spart een beetje tijd :)
 
dan moet dat wel goed op voorhand aan iedereen uitgelegd worden. ik denk niet dat iedereen er ervaring mee heeft...

maar ik heb een vraagje: zoals het er nu voorstaat zijn de 3 geweren die ik meeneem HW enkelschots lvl 3 voor de FGs, johann voor arbeiden enz en HW enkelschots lvl 0 om aan rrh te verkopen en wat geld te hebben :p zou ik beter m'n GG meenemen dan die laatste? ik denk alleen dat ik die dan toch niet ga gebruiken en is ook niet ruilbaar...
 
maar ik heb een vraagje: zoals het er nu voorstaat zijn de 3 geweren die ik meeneem HW enkelschots lvl 3 voor de FGs, johann voor arbeiden enz en HW enkelschots lvl 0 om aan rrh te verkopen en wat geld te hebben :p zou ik beter m'n GG meenemen dan die laatste? ik denk alleen dat ik die dan toch niet ga gebruiken en is ook niet ruilbaar...

Je kan beter een of ander event geweer meenemen, die je eventueel op die speciale server kan uitlenen (bass geweer, cullen oid) Je behoud die toch op de .nl server en je helpt een teamgenoot :)
 

DeletedUser1963

ik wil hierbij mijn inschrijving van arizona intrekken en aanmelden met mijn account van w1.

Een level 146 account, 1500 LP, full leiderschap met inferno
 

DeletedUser14957

ik wil hierbij mijn inschrijving van arizona intrekken en aanmelden met mijn account van w1.

Een level 146 account, 1500 LP, full leiderschap met inferno

denk dat dit het verkeerde topic is gewoon je inschrijving veranderen denk ik?
 

DeletedUser16402

Neem je GG mee. Ga avo's doen en verkoop die spullen desnoods aan de rrh. Zo kun je gratis $$ verdienen. Met natuurlijk de buffjes die je erbij krijgt ;)
 
Bovenaan