• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Internationale fortgevecht competitie

Deleted User - 308552

met welke wereld doe je mee? anders kan je beter daar die set ff lenen zodat we betere set's mee nemen

W1, speel niet al te actief om eerlijk te zijn, maar ik zou idd graag een setje lenen of er eentje krijgen op de competitiewereld :)
 
'we kopiëren vaardigheden, maar niet voorwerpen zoals statistieken' staat in Marco's bericht, maar dat ding op de beta is indd duidelijker.

Maar het gaat zelfs verder dan dat:
"
iXuSz4x.png
"

Dat maakt het wel minder erg dat ik de halloweenquest gemist heb :p
 
je zou zo onderhand moeten weten dat marco te lui is om de dag aan te kijken
als je ergens meer info wilt kan je het beste op andere foras kijken
 

DeletedUser16135

Beter besteed hij wel aandacht aan het uitkiezen van de spelers die meemogen.
 

DeletedUser

Beter besteed hij wel aandacht aan het uitkiezen van de spelers die meemogen.

Als je de andere fora's leest dan kiezen de leiders die zich aangeven wie afvalt en wie niet , leiders op forum heeft 0.0 te maken met eens ingame tijdens event en is alleen maar voor als er te veel aanmeldingen zijn hier voor wie mee gaat en wie niet.
 

DeletedUser16172

Lennart zei mij gisteren dat op Duitse server de gemiddelde level bij 137 is voor de anmeldingen.

Ik heb mij het plezier genaakt en het voor het nl-server berekend en ik kom op volgende resultaten.

alle: 130,3
beste 150: 133,9
beste 140: 136,4
beste 120: 139,5

Alzo wij staan niet zo slecht :)

En een paar level-up pakken jullie zeker nog ;)

Groetjes uit Duitsland
Pierce
 
Wow da's hoog! :D
Ik heb nog een hoop xp-drankjes liggen en is nog maar 25% voor lvl-up, dus dat lukt zeker :)
En met de kledij die ik meeneem kan ik zonder reskillen dierengeesten doen, dus er komt nog een hoop vp en ap bij :D
 
Heeft geen zin, je skills worden gereset op de nieuwe server en je krijgt een bepaald aantal AP en VP toegekend op basis van je level. Je hoeft dus niet te reskillen of iets dergelijks. Je moet enkel zorgen voor 3 kledingsetjes, that's it.
 

DeletedUser1448

Heeft geen zin, je skills worden gereset op de nieuwe server en je krijgt een bepaald aantal AP en VP toegekend op basis van je level. Je hoeft dus niet te reskillen of iets dergelijks. Je moet enkel zorgen voor 3 kledingsetjes, that's it.

op de nieuwe wereld kan je alle quests opnieuw doen dus weer heel veel vaardigheidspuntjes en attries verdienen. Dat bedoelt hij ;)
 

DeletedUser4763

het is mischien ook een idee ivb met gecrafte fg buffs dat er maar bv 8 mensen gaan craften 2 van elk craftberoep , 140 man zorgen dan dat die 8 crafters zo snel mogenlijk een hoog level hebben zodat zij die buffs voor iedereen kunnen maken of is dat een dom idee ?? :unsure:
 

DeletedUser1448

En ook moeten we samenwerken met andere servers om onze tegenstanders te duelleren voor een fg.

Voorbeeldje:
Wij moeten tegen .ro spelen.
We hebben een samenwerking met de franse server. De fransen duelleren die roemen dan voor het fg. Wij doen dan hetzelfde met de tegenstander van de fransen.
 

DeletedUser16135

nee dat zou zonde van de lp etc zijn :p
gewoon duelsetje aantrekken en mensen met FGkledij opzoeken
je kan als je lekker veel mikken hebt (setbonus) ook mikken op hoofd dan maak je een mooie schade :laugh:
 
Bij Duitsland maken ze al een selectie die nog een beetje kan afwijken, gemiddelde level is nu 139 :p.

Verder wil ik nog onder de aandacht brengen dat veel mensen niet weten hoe ze moeten skillen/welke kledij ze mee moeten nemen. Kunnen we daar een apart topic voor maken en iedereen doorsturen op zijn/haar wereld?

Uit ervaring weet ik dat je met een leiderschapskill niet ver komt. Zelfs de duellanten hebben LP nodig als ze willen overleven.

Ideetjes hoe we mensen hierin kunnen helpen? We moeten tenslotte de Laage Landen hoog houden :p

Greetz
 

DeletedUser16135

het doel van leiderschap is ook niet om lekker te ontwijken. maar veel schade toe te brengen bij je tegenstander. en dit gaat veel minder goed als je 5K lp hebt bijv:mad:
 
Ik geef Ipod gelijk, ook al heb ik normaal een hekel aan schade-sletjes :p We gaan een hele reeks 140 tegen 120 FG's te gemoed en bij veel daarvan zal de deff eerst 40 rondes lang haar torens blokken en in het fort staan... Het is belangrijk dat onze 10 aanvallers die dan schieten maximale schade doen.
Ik vind dus niet dat iedereen verplicht 4K lp moet hebben of zo, niet voor de duellanten toch. Die moeten de hoogst mogelijke rang krijgen zodat ze eerst schieten en goed kunnen schuilen.
Ik verwacht echt dat een groot deel van die FGs gewoon na 55 rondes zal eindigen :p
 
Bovenaan