• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Internationale fortgevecht competitie

(Morphy zei gisteren al mooi: Feyenoord en Ajax staan in het Nationale team ook gewoon hand in hand, moet lukken dus)

vermeld ook eens een Belgische ploeg xD
Maar ik neem aan dat inno verwacht dat we buffjes in de UPB-shop gaan kopen, en velen zullen dat ook wel doen. Als ze heel hebberig zijn brengen ze ook een overpowered FGset uit met Kerstmis en dan gaat iedereen daar die kleren proberen kopen met nuggets :p
Maar ik vind het wel leuk om van 0 te beginnen met crafting, nu alleen nog aan nuggets moeten zien te komen voor m'n karakterbonus :laugh:
 

DeletedUser4468

Misschien word het weer eens tijd mijn account uit de mottenballen te halen :) Niet dat je ook maar iets aan me gaat hebben. maar leuk gaat het zeker worden :D

Mensen die nog setjes en weet ik veel wat voor dingen er de afgelopen paar maanden zijn toegevoegd overhebben op Arizona of me weer wegwijs willen maken in dit spel en zo onze winkansen willen verbeteren -> graag melden bij loket 12A [noparse];) [/noparse]
 
Is het misschien leuk dat mensen kunnen kiezen wie gaat leiden? Op die manier krijg je misschien nog een beetje mensen die het kunnen en niet iedereen die het leiden leuk vind? :p
 
Is het misschien leuk dat mensen kunnen kiezen wie gaat leiden? Op die manier krijg je misschien nog een beetje mensen die het kunnen en niet iedereen die het leiden leuk vind? :p

Marco regelt dat. Ik hoop wel dat hij zich door Tyrus of zo laat helpen want als er iemand geen idee heeft wie hier ingame ervaring heeft als leider is het Marco :p Ik hoop gewoon dat het niet allemaal W1-spelers zijn of zo.
 
Marco regelt dat. Ik hoop wel dat hij zich door Tyrus of zo laat helpen want als er iemand geen idee heeft wie hier ingame ervaring heeft als leider is het Marco :p Ik hoop gewoon dat het niet allemaal W1-spelers zijn of zo.

Ja precies, dat is zo'n beetje mijn punt :p Marco laten kiezen wordt hem duidelijk niet :laugh:
 
Ik ben geen w1 leider :unsure: Or am I :rolleyes:

Maakt niet uit, jij hebt op bijna alle werelden gespeeld :p
De leiding moet gewoon iedereen op de server een beetje kennen en dus ook door mensen van verschillende werelden (en allianties) vertegenwoordigd worden. Als bijvoorbeeld Anduril de enige leidster zou zijn (wat ze vast goed zou doen) zouden bijvoorbeeld leden van Il Pensatore niet volledig meewerken en sommige niet-Arizonaspelers zouden haar ook niet gewoon zijn....

Maar er hebben zich al veel verschillende mensen aangeboden dus het komt zeker goed hoor :p
 

DeletedUser1448

Player name: Sheriff123

World: W1

Level: 140

Class: Soldaat

Profession: Smid

Health Points: Rond de 3k

Are you skilled for Fort Battles: Neen

Online/Offline: NVT

Leader/Entrant: Leader

If Leader, do you have Skype and willing to use it: Nee


Goeike :laugh:
 

DeletedUser15915

De dagen staan ook in Marco's aankondiging ;)

En voor wie geen Duits-forumaccount heeft en het speelschema wilt zien:
Groepsfase
Finale

Zelf hoop ik dat we in groep 4 komen, kan ik zelf vaker online zijn :D
 
Maakt niet uit, jij hebt op bijna alle werelden gespeeld :p
De leiding moet gewoon iedereen op de server een beetje kennen en dus ook door mensen van verschillende werelden (en allianties) vertegenwoordigd worden. Als bijvoorbeeld Anduril de enige leidster zou zijn (wat ze vast goed zou doen) zouden bijvoorbeeld leden van Il Pensatore niet volledig meewerken en sommige niet-Arizonaspelers zouden haar ook niet gewoon zijn....

Maar er hebben zich al veel verschillende mensen aangeboden dus het komt zeker goed hoor :p

East leidt op w1, andu op ari, wix op colo, ik op dako, benji en jv weet ik niet precies, en nu hoop ik dat ik niemand vergeten ben :D
 

DeletedUser16135

Roelygan leid langer op dako dan jij jordes.
En je moet ook wat buitenlandse tactieken kennen he. Weten wat hun gebruiken :)
 
Roelygan leid langer op dako dan jij jordes.
En je moet ook wat buitenlandse tactieken kennen he. Weten wat hun gebruiken :)

Player name: roelygan
World: Dakota
Level: 142 (over 1-2 dagen 143)
Class: Avonturier
Profession: Zadelmeester
Health Points: 8000
Are you skilled for Fort Battles: Ja (aanval)
Online/Offline: Online
Leader/Entrant: Entrant (willing to be leader if necessary)
If Leader, do you have Skype and willing to use it: Yes

Ik had het enkel over de mensen die daadwerkelijk hebben opgegeven dat ze willen leiden, er zijn er ook een aantal die het willen als het nodig is. Jup, roely leidt idd langer op dakota, omdat ik van w7 kom ;D

Wat betreft buitenlandse taktieken, het is zeker handig om te weten wat ze doen. Bij mij is die kennis althans erg laag, maar ik vermoed dat er genoeg leiders zijn die dit wel hebben.
 

DeletedUser15620

Leuk!

Ik heb me aangemeld en heb er zin in! Als het zover is skill ik me om naar volledig FG en zal ik een handje vol nuggets halen voor karakterklasbonus! :D
 

DeletedUser16135

ik speel veel buitenlandse servers, waaronder .de en .ro. en kijk vaak mee op poolse server.
heb me ook opgegeven om te helpen :p
niet als leider want daar bak ik niks van denk ik, ze nemen mij niet serieus :p
dus misschien assistent o.i.d :)
 
Bovenaan