• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Innogames valt weer in de prijzen

DeletedUser

Ook dit jaar kan innogames uitpakken met prijzen voor hun spellen! :D

Bericht van facebook geplukt:

InnoGames
Did you know InnoGames is nominated in 3 categories for MMO of the Year Awards 2012?!

Best Action Download MMO: Bounty Hounds Online

Best Role-Playing Browser MMO: Lagoonia

Best Classic Browser Game: Grepolis

Vote now, fans! http://mmooftheyear.com/de

stemmen maar! :D
 

DeletedUser5512

Best Action Download MMO: Bounty Hounds Online

nou heb ik dit nooit gespeeld, maar wel world of tanks wat er ook bij staat, en ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat innogames een game heeft gemaakt dat net zo groot, mooi en goed is als world of tanks.
Overigens zie ik dat eigenlijk alle klassieke browserspellen er tussen staan die er zijn, ikariam, travian, grepo, en die maken dan ieder jaar weer kans op een award, dan zegt zo'n award ook niet veel meer zeg
 

DeletedUser8307

Jammer, the-west zit er niet bij. In 2008 en 2011 hebben we 'm wel al gewonnen. :) Dat is toch 2 op de 4 denk ik op de .nl (Aangezien the-west 4 jaar bestaat) En nu zal het 2 op 5 zijn dan, want we staan er niet bij ?
 

DeletedUser

Best Action Download MMO: Bounty Hounds Online

nou heb ik dit nooit gespeeld, maar wel world of tanks wat er ook bij staat, en ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat innogames een game heeft gemaakt dat net zo groot, mooi en goed is als world of tanks.

Ik heb zelf BHO gespeelt maar om er echt over naar huis te schrijven vond ik toch niet. Er zijn toch echt wel wat betere MMORPG's.
 

DeletedUser

Allereerst: ze zijn (nog) niet in de prijzen gevallen. Enkel genomineerd.

Daarnaast als reactie op Hannes123: The West bestaat sinds 2007, althans dat staat overal. 2007-2012. En dan zal het wel 2 op 6 zijn. :)

Ik ben het ook eens met Appelflap, de games die Innogames maakt (ook GameForge trouwens, dat is dus Ikariam en Battleknight enzo) zijn leuk, maar om ze nou jaar in jaar uit te nomineren gaat me wat te ver. Voor internetspellen doen ze het goed, maar er zijn beteren. Bovendien vind ik het apart dat The West in 2008 en 2011 in de prijzen viel, terwijl er niet zulke grote veranderingen zijn gemaakt. Is de concurrentie dan slechter geworden? :p
 

DeletedUser

Allereerst: ze zijn (nog) niet in de prijzen gevallen. Enkel genomineerd.

Daarnaast als reactie op Hannes123: The West bestaat sinds 2007, althans dat staat overal. 2007-2012. En dan zal het wel 2 op 6 zijn. :)

Ik ben het ook eens met Appelflap, de games die Innogames maakt (ook GameForge trouwens, dat is dus Ikariam en Battleknight enzo) zijn leuk, maar om ze nou jaar in jaar uit te nomineren gaat me wat te ver. Voor internetspellen doen ze het goed, maar er zijn beteren. Bovendien vind ik het apart dat The West in 2008 en 2011 in de prijzen viel, terwijl er niet zulke grote veranderingen zijn gemaakt. Is de concurrentie dan slechter geworden? :p

Dus ikariam en bettleknight zijn ook van inno? :o
 
Bovenaan