• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Innogames tv december

Eindelijk weer iets over The west, ik moet zeggen,, die nieuwe set uit het circus ziet er vet uit, en kun je nu een karakterklasse veranderen.?

Zou tof zijn
 

DeletedUser15915

Eindelijk weer iets over The west, ik moet zeggen,, die nieuwe set uit het circus ziet er vet uit, en kun je nu een karakterklasse veranderen.?

Zou tof zijn

Volgens mij gaat het niet om het veranderen van karakterklasses maar om aanpassingen aan de bonussen. Maar dit kan ik ook fout zien :p
 

DeletedUser15213

Als er iets belangrijks veranderd wordt dan krijg je meestal iets terugbetaald. Al weet ik niet hoe ze dat willen doen met de karakterklassen i.v.m. de opdrachtenreeksen die er aan verbonden zijn.
 

DeletedUser16286

Ze heeft het over soldaten die een schadebonus zouden kunnen gaan krijgen in duels. Lijkt me niet echt op z'n plaats? Duellanten zijn juist altijd al achtergesteld. Soldaten hebben tijdens een duel al twee actieve bonussen die het makkelijker maken het duel te winnen. Duellanten hebben niks.
 
Het zou wel leuk zijn als de karakters nog beter worden, al worden de onderlingen ongelijkheden wel nog groter.
 

DeletedUser16623

Is er iets al bekend over het toevoegen van de nieuwe set bij het rondreizende circus? Of is dit voor publieke servers weer een langdurig verhaal waar vele updates overheen moeten?
 

DeletedUser15915

Is er iets al bekend over het toevoegen van de nieuwe set bij het rondreizende circus? Of is dit voor publieke servers weer een langdurig verhaal waar vele updates overheen moeten?

Deze set zal vanzelf verschijnen met een update. Als ik het goed heb zal het niet meer lang duren.
 
Bovenaan