• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Indianen Opdrachten Wedstrijd

Wat vinden jullie ervan?

Ik lever denk ik gewoon dezelfde opdrachtenreeks in als bij vorige event? :cool:
 

DeletedUser14251

Wanneer word de forum geopend om je opdracht in te zenden?
 

DeletedUser15117

Je kan daar gewoon een topic aanmaken hoor, dat privé betekent dat alleen jij (en de mods) het topic kan zien.
 

DeletedUser16392

enkel een vraag

Zodra alle inzendingen zijn bekeken zullen we een stemming openen op het forum. Dit gebeurd op 4 juli tot 8 juli. De opdrachtenlijn met de hoogste aantal stemmen van elk land zal de winnaar zijn en die inzending zal naar InnoGames worden gestuurd. Innogames kiest dan de drie beste inzendingen uit alle landen (de inzendingen zullen vertaald worden door de Community Manager voordat het naar InnoGames wordt gestuurd).

De drie gekozen opdrachtenlijnen zullen worden geplaatst op het Beta Forum op 17 juli. Iedereen kan dan stemmen voor 48 uur. Deze phase zal plaats vinden op de Internationale Facebook pagina. Om te stemmen moet je klikken op “vind ik leuk” voor de opdrachtenlijn die jij wilt laten winnen.

Beloningen:
We geven fantastische prijzen weg:
1e plaats: De Opdrachtenlijn komt in het spel, Deelnemers naam wordt meegenomen in de opdracht, speciale aangepaste Indianen avatar, uniek voorwerp: “Gouden verhalenboek”, 1500 nuggets en “Verhalen verteller” titel in het spel;
2e plaats: uniek voorwerp: “Zilveren Verhalenboek”, 1200 nuggets en “Verhalen verteller” titel in het spel;
3e plaats: uniek voorwerp: “Bruin Verhalenboek”, 1000 nuggets en “Verhalen verteller” titel in het spel;
Markt winnaar: “Verhalen verteller” titel in het spel en 1000 nuggets;
Alle Deelnemers: kleine verrassing als beloning.

de nummer 1 die deze wedstrijd wint (op dit forum), moet dus een internationale wedstrijd aangaan om de 1e plaats te kunnen bemachtigen? Of, worden hier er 3 gekozen, en deze drie komen op de internationale en vervolgens word uit al die landen (met 3 winnaars) een nummer 1 gekozen?
 

DeletedUser16392

dus er zijn 3 winnaars per land welke een de prijzen krijgen, en dan gaat er 1 van alle landen door om een echte opdrachtenreeks te krijgen ingame?
 
dus er zijn 3 winnaars per land welke een de prijzen krijgen, en dan gaat er 1 van alle landen door om een echte opdrachtenreeks te krijgen ingame?

Ik denk dat de nummer 1 van elke server zijn opdracht vertaald wordt en doorgestuurd wordt, vervolgens worden daar van al die inzendingen 3 inzendingen gekozen door henzelf waar je vervolgens op kunt stemmen.
 

DeletedUser16392

dus die van de internationale stemming, degene die daar wint daarvan komt de opdrachtenreeks daadwerkelijk in het spel?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16392

Hoe werkt het dan met de algemene voorwaarden erbij toevoegen? want als ik op dat linkje klik (http://prntscr.com/7jaspn) krijg ik het volgende scherm: http://prntscr.com/7jat09 en je moet verplicht de algemene voorwaarden erbij plakken

Je moet allereerst de volledige algemene voorwaarden gelezen hebben. Vervolgens kopieer je de gehele voorwaarden en plaats je in een spoiler bij je tekst. Tenminste zo heb ik het gedaan.
 

DeletedUser4891

Leuk event, maar ik kom toch weer even met mijn lullige opmerkingen langs. :D

De opdrachtenlijn met de hoogste aantal stemmen van elk land zal de winnaar zijn en die inzending zal naar InnoGames worden gestuurd. Innogames kiest dan de drie beste inzendingen uit alle landen (de inzendingen zullen vertaald worden door de Community Manager voordat het naar InnoGames wordt gestuurd).
Ehm, okay.... :unsure:
 

DeletedUser16170

zal ook leuk idee zijn om van de werelden die meedoen de beste in hun eigen tw tedoen extra?
 

DeletedUser16392

Is het nog mogelijk om je ingezonden opdrachten lijn te verbeteren? Want ik heb er kleine fouten in zitten welke ik graag zou willen verbeteren.
 

DeletedUser8063

Misschien een domme vraag, maar bij de Algemene voorwaarden komt regel 7 nogal eigenaardig over bij mij.

7. De Deelnemer neemt volledige verantwoordelijkheid voor de inhoud van de publicatie en alle kosten geassocieerd bij de voorbereiding van de Wedstrijd is volledig voor de Deelnemer.

Vooral dat van die kosten komt nogal raar over.

Iemand enig idee wat men hiermee bedoelt ?
 

DeletedUser16392

Mocht degene kosten maken om de opdrachten reeks te bedenken deze voor hem / haar zelf zijn en worden niet door Innogames vergoed.

Zoiets?
 

DeletedUser8063

Dat lijkt mij logisch, maar ik vind het nogal een eigenaardige omschrijving.
 
Bovenaan