• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Indeling inventaris: extra categorie voor recepten en buffs

DeletedUser4130

Voorstel
De indeling van je inventaris uitbreiden.

Details
Het werd al aangehaald dat door de id's van nieuwe spullen vele inventarissen een rommeltje zijn. Velen vinden het leuk even te snuisteren tussen de cowboykledij om de grappigste, leukste of sterkste kledij te vinden. Tegenwoordig is het wat langer zoeken, maar gewoonlijk doe ik de moeite nog wel. Bij producten daarentegen... Die categorie telt inmiddels 13 (!) pagina's. Mijn voorstel is om dat op te splitsen in producten, recepten en buffs. Dat zal het zoeken een pak sneller maken, en zo vergeet je ook niet steeds welke buffs je nog allemaal hebt.

Misbruikpreventie
Je bent een echte boef als je hier misbruik van kan maken.

Visuele hulpmiddelen
Feel free.

Samenvatting
Een extra categorie maken in de inventaris voor recepten en buffs. (zodat in producten ook enkel producten zitten)

Administratie
 

DeletedUser15944

+1 Goed idee zit nu ook al op 10 pagina's en het begint echt wel onoverzichtelijk te worden. Mogen ze van mij zo snel mogelijk invoeren.
 
Ik vind het eigenlijk wel plezant om 23 pagina's aan producten te hebben :)

2 extra categorieën zou het inderdad wel overzichtelijker maken, leuk idee.
 

DeletedUser4007

mogen ze op twdb ook doen van mij ;)

als ze alleen de arbeidsproducten al apart zetten zou ik al een grote verbetering vinden
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Voor, maar de volgorde van spullen in de andere tabs meot ook aangepast worden. Nu staan 1/4 van mijn schoenen achteraan, i.p.v. bij de soort waar ze toe behoren. :p
 
Toch leuk 16 pagina's hebben in die categorie :p

NOT

Mag inderdaad gesplitst worden, ik zoek me soms ook onnozel als ik de specifieke naam niet weet van een buff die ik wil gebruiken.
 

DeletedUser4130

Bedankt voor jullie feedback! Als er vrijwilligers zijn om een vertaling op .net te zetten, ga je gang :) Ik was dat wel van plan, maar kom er voorlopig maar niet aan toe.
 
Bovenaan