• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

In memoriam Janus44

Beste The West spelers.

Helaas is Janus na n ziekbed overleden op 24 augustus en in stilte gecremeerd.Voor de fortvechters onder ons was het een fijne medespeler of n goede tegenstander.
Mensen zullen hem wel al n tijdje gemist hebben tijdens n fg.We condoleren zijn vrouw en verdere familie .
En Janus [Aad] heeft nu zijn rust gevonden.

RIP Janus
 

dist3rio

Teamleden
Forummoderator
Sterkte voor iedereen die hem gekend heeft. Ik kende hem vooral door de fortgevechten op El Dorado.
 
Ikzelf heb het genoegen gehad , Janus / Aad vrij goed te kennen . Uren met 'm gesproken , gelachen , leed gedeeld , plezier gemaakt vooral , want ondanks de moeilijke situatie waarin hij de laatste jaren verkeerde , bleef hij toch optimistich , een grap uithalen was nooit ver weg , samen hebben we heel wat plezier beleefd , de laatste maanden was het heel moeilijk voor hem , klagen deed hij nimmer , hard voor zichzelf , zacht voor anderen , dat typeerde hem , goudeerlijk ook , het ga je goed hierboven Bikkel ( zo noemde ik 'm steeds , dat was ie ook ) ... Mijn gedachten gaan hier dan ook uit naar zijn naaste familie , veel sterkte voor hun toegewenst . Vergeten ga ik je nooit . Rust zacht Maatje.
 
Mijn condoleances aan zijn vrienden/familie; ik vroeg me al af waarom ik zijn naam al een tijd niet was tegengekomen.
 
Ach nee, ik lees dit nu pas, zat al met vragen ... Fijne vent die Janus, veel plezier mee beleefd, toffe speler, ik wens zijn gezin en omgeving ook sterkte.
 
Bovenaan