• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

In-game familie gevestigd! Di Calabria

DeletedUser

Hallo,

Omdat wij (ik en Diedes) ook enkele andere spellen spelen, en de mogelijkheid er hier ook is, zijn we begonnen met het bouwen van een stad, Di Calabria Deze zal vanavond voltooid zijn.

Dit word eigenlijk geen stad, maar meer een familie. Je bent een van Di Calabria, dus iedereen binnen de "familie" helpt elkaar. De rollen worden goed verdeeld en iedereen heeft inspraak in het uitbouwen van de stad, dit doen we tenslotte samen. Er is geen vaste leider, iedereen beslist mee! Natuurlijk zijn er personen die de knopen doorhakken maar iedereen heeft het recht zijn/haar mening over verschillende zaken te geven.

Je werkt uiteraard voor jezelf maar er word toch ook, buiten de arbeid die je verricht, een financiele bijdrage gevraagd, dit zal niet veel zijn maar het is wel nodig.

Hebben we je interesse weten te wekken en zie jij jezelf als lid van Di Calabria? Stuur dan in-game een bericht naar Marcus Burnett of Diedes. We verwelkomen je graag in de familie.


Marcus Burnett
&
Diedes
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Oh ja, reageren op dit topic heeft niet heel veel zin, indien je interesse hebt kun je een in-game bericht sturen.
Commentaar mag je geven maar als je het niets vind, neem dan aub ook niet de moeite om er iets stoms over te schrijven :p
 

DeletedUser

achum verkeerde plek, en ik denk niet dat zo'n ledenlimiet gaat werken.
Je zult toch moeten bouwen en hoe minder leden hoe minder geld je binnenkrijgt.
 

DeletedUser

Sorry als verkeerde plek is :p
Ennuh het ledenlimiet is juist een van de sterke punten van de familie.
 

DeletedUser

i disagree, je zult nu met 10 mensen net zoveel moeten opbrengen als andere steden met 50 mensen doen.
individuele last is dus veel groter, daardoor groeien je leden minder snel en zal je stad ook weer minder snel groeien waardoor je dus flink achter komt liggen.
 

DeletedUser

Ik begrijp je punt een waardeer je commentaar, echt!
Ik had het idee dat met een ledenlimiet de hulp en opbouw juist sneller zou gaan. Maar nu ik je theorie lees heb je toch wel gelijk en heeft een leden limiet niet heel veel zin :p
 

DeletedUser1033

ja idd zal je dan minder snel groeien, zoal ik ook in mijn bericht aanjou verteld heb:p

ik heb in een pm even een aantal vragen gesteld omdat ik misschien wel intresse heb...
 

DeletedUser

Ik begrijp je punt een waardeer je commentaar, echt!
Ik had het idee dat met een ledenlimiet de hulp en opbouw juist sneller zou gaan. Maar nu ik je theorie lees heb je toch wel gelijk en heeft een leden limiet niet heel veel zin :p

no prob

10 tekens
 

DeletedUser

Zo'n ledenlimiet is pas een sterk punt als je stad zeer populair is ;)
 

DeletedUser

idd, hij is niet te vinden...En wat dan nog als je stad al vol is, mag toch nog wel commentaar geven?!
 

DeletedUser

je stad bestaat niet heb
gekeken bij je profiel op ranglijst hoe kan die dan vol zijn ????

Omdat wij (ik en Diedes) ook enkele andere spellen spelen, en de mogelijkheid er hier ook is, zijn we begonnen met het bouwen van een stad, Di Calabria Deze zal vanavond voltooid zijn.

Heb je mss mislezen Tinam, hij zei dat deze vanavond zou klaar zijn.
Hij heeft geen doeluur/eind-uur van de bouw gegeven.
Het duurt 8u dus zal nog onder constructie zijn ;)
Gelieve beter te lezen alstjeblieft voor je kritiek geeft op een ander. Dank u!

MVG,
Deg.
 

DeletedUser

Heb je mss mislezen Tinam, hij zei dat deze vanavond zou klaar zijn.
Hij heeft geen doeluur/eind-uur van de bouw gegeven.
Het duurt 8u dus zal nog onder constructie zijn ;)
Gelieve beter te lezen alstjeblieft voor je kritiek geeft op een ander. Dank u!

MVG
Deg.
ik gaf geen kritiek was een vaststelling
maar als dit ook al niet meer mag voor mij is het al goed
 

DeletedUser

Hey als je dit al boos vond, dan ken je me overduidelijk nog niet haha.
Ik zei gwn heel neutraal hoe het er stond, dat was nog lang niet 'boos'.
Al wat ik zei is hey, take a chill pill, er stond vanavond toch?
Voel je niet zo aangevallen & trust me, als ik zou aanvallen, dan weet je 't wel :p
Nu dus obviously niet ;)
 
Bovenaan