• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

In een keer heel veel handwerk dingen kunnen maken

DeletedUser16146

Ik heb veel airbeiden gedaan om spullen te krijgen,
Nu wil ik bijvoorbeeld witte bonen maken.
Maar dan moet ik super veel keer klikken Maken, en soms krijg ik error dat de server raakt overbelast daardoor.
Dus daarom zou ik iets willen waardoor je aan kunt geven hoeveel aantallen je er wilt maken en in een klik maakt.

En ook is het iritant als ik heel veel witte bonen of ander handwerk maak dat dat hij spamt met berichten, daar zou ik een uit knop voor willen hebben in instellingen
 

DeletedUser

Ik ben al blij dat je niet 5 min moet wachten per keer om te craften, nu kan je makkelijk 20-25x doen zonder te wachten. Als je zelf even er tussen stopt heb je die optie niet nodig maar het is wel handiger.
 

DeletedUser4007

dat is niet alleen met craften
is in het algemeen dat je niet teveel moet klikken achter elkaar

zal wel 1 of ander bot-protectie zijn:cool:
 

DeletedUser7902

Ik ben al blij dat je niet 5 min moet wachten per keer om te craften, nu kan je makkelijk 20-25x doen zonder te wachten. Als je zelf even er tussen stopt heb je die optie niet nodig maar het is wel handiger.

Idd, dat was pas klote
 

Deleted User - 308552

En met dit :unsure:
Anyway, ik ben al lang blij dat ik niet steeds 5 minuten hoef te wachten wanneer ik aan het craften ben.
 

DeletedUser905

Toch vind ik het wel een goede toevoeging, maar denk dat het technisch moeilijk is. Hoe bereken je dan bijvoorbeeld of je een perfect handwerkresultaat hebt etc?
 
Je kan gewoon elke keer craften apart simuleren en uiteindelijk het aantal perfecte resultaten optellen, moet niet zo moeilijk zijn ;)
 

DeletedUser905

Je kan gewoon elke keer craften apart simuleren en uiteindelijk het aantal perfecte resultaten optellen, moet niet zo moeilijk zijn ;)
Maar dan is de load voor de server toch evenveel? Of heb ik dat fout? :p
Want nu kun je bijv geen 50 keer achter mekaar op die knop rammen :D
 
Het gaat ook niet zo zeer om de server load, het gaat meer om bescherming tegen bots geloof ik. Verder is het nog steeds 1 aanvraag naar de server, de berekening die de server daarmee doet maakt verder ook niet zo veel uit of dat nu 1x of 50x gebeurt.
 
Bovenaan