• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Ik zoek een stad...

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Hey,

Ik ben redelijk nieuw met dit spel, eens gespeeld toen wereld 1 net uit was. Tot level 30 gespeeld toen ofzo. Nu dus eens weer begonnen om te kijken of het weer leuk was, vind het tot nu toe wel leuk. Geloof ik woensdag avond begonnen en nu level 12. Ben op het moment in continent 4 (hoe noemen ze dat hier eigenlijk? :blink:)

Ik log redelijk vaak in imo, dus niet iemand die om de dag even komt kijken ofzo. Heb werkelijk geen idee wat een stad aan mij kan hebben of andersom, maar de hoofdreden dat ik dit plaats is dus gewoon om wat bij te leren over the west, en niet te vergeten hopelijk wat gezelligheid :p

Ik ben trouwens een jongen van 16j oud, als dat er toe doet. Dingen als doneren enzo zijn voor mij niet echt een probleem dus dat doe ik dan ook gewoon. Momenteel ook de premiumdingessen automatisering, meer actiepunten en verhoogd salaris tot 14 april doorlopen.

Dat was het wel, stuur maar een mededeling via dit forum maar het liefst ingame.

laters :laugh:
 

DeletedUser

Hij is dus bouwer guys...

spijtig eigelijk, een duellant/soldaat kunnen we altijd gebruiken, bouwers niet meer...

al het duellerend gespuis is bij ons welkom :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan