• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

"Ik wil graag (ver)kopen"-topic

DeletedUser

te koop: Jesse James Scofield, 3 doc's hoed, 1 cartwright hoed, 1 freemanshoed, 1 docs stropdas, deel van een bladzijde deel 1
 

DeletedUser8307

Aangeboden: Rudolph. (collectorsitem)
Telegrafeer me met je bod.
 

DeletedUser

ik zou graag met iemand die 100 kaatjes op colorado heeft, er 150 kaatjes op wereld 7 voor geven
 

DeletedUser3012

Ik zoek iemand die een Adah Isaacs Menkens riem heeft en die wil ruilen tegen mijn Al Swearengens adelaarsriem.
 

DeletedUser

Ik zoek natty vest waar ik een fortuin voor betaal! je kan hem ook ruilen tegen sluipgeweer wat het zeldzaamste fg' geweer is.
 

DeletedUser905

Ik zoek ook Natty Vest en Broek, te ruilen tegen Natty Geweer, Adah Isaac Menkens Riem of eventueel iets anders uit mijn mooie Inventaris (klik)

Prijzen/waardes kunnen gelijk getrokken worden met het toevoegen van een paar dollars ;)
 

DeletedUser

ik zou graag mijn adah Isaacs menkens riem ruilen tegen een al swearens riem
 
mattyman zou kunnen komen van mathieman93, die ooit stopte en toen het acc van abe overname. vandaar noem ik 'm attie.
zou me niet verbazen als mattyman een derde creatie van 'm is
 

DeletedUser

Het was dan ook niet serieus bedoeld he.... :p

En jack mattie is de hele tijd lincoln geweest.
 

DeletedUser3012

mattyman zou kunnen komen van mathieman93, die ooit stopte en toen het acc van abe overname. vandaar noem ik 'm attie.
zou me niet verbazen als mattyman een derde creatie van 'm is

Ik denk van niet want het account mattyman stamt uit 2008.
 

DeletedUser6377

Niks tegen lauy :mad: Hij is en blijft een eindbaas op deze wereld :mad:

Tussen de noobs heb je idd altijd een oppernoob.
Hopelijk kan ik het bosslevel snel vrijspelen zodat ik deze oppernoob door de gehaktmolen kan duwen.
 
Tussen de noobs heb je idd altijd een oppernoob.
Hopelijk kan ik het bosslevel snel vrijspelen zodat ik deze oppernoob door de gehaktmolen kan duwen.

:o Dan duw je mij mee, weet je dat? :o

Niet lief


Enne, de oppernoob is MrStone al, die functie is dus al bezet.
 
Bovenaan