• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

ideetje

DeletedUser

zeg het als het hier fout staat
zal het niet leuk zijn als er een cel kwam en sherrifs konden worden benoemt
een stad zouw een cel kunnen bouwen hij zouw level 1 op ze hoogst zijn
bevoorbeeld
speler 1 valt speler 2 aan speler 1 heeft minder dan 50 levens nog en dan komt de sherrif in actie die probeert de speler op te pakken schiet geen levens er af als hij de speler heeft stopt hij hem in de cel en moet hij een borg van $50 (zie onder meer)betalen of 12 uur in de cel in de cel kome er geen actie punten bij en je kan niks doen maar wel worden aangevalle de kans dat de sherrif je pakt is 1 op de 10 de sherrif is de zelfde man als die van de opdrachten (die sherrif) de $50 zal naar de stadskassa gaan de eerste keer is $25 of 3 uur 2 de keer $50 en 6 uur 3de keer $100 en 9 uur en 4de keer $200 of 24 uur en meerdere keer zelfde als 4de keer
 

DeletedUser

ik snap het niet waneer komt de sherrif in actie iets met 50 levenspunten?
 

DeletedUser

Het lijkt me een supergoed idee alleen je schrijft het iets te onduidelijk :D
 

DeletedUser

Da's toch niet leuk,degene die duelleren hebben dan buit maar de sherrif kan terug een deel afpakken!


DOOOOOOOOOOOOOOOOM
 

DeletedUser

ik werk het vanavond verder uit en maakt onderschool tijd wel een schets
 

Deleted User - 486404

Ik vind dit niet zo een goed idee. Stel dat je dan wordt opgepakt door de sheriff en je zit in de cel en er komen geen actiepunten bij en je hebt ook geen geld genoeg om je vrij te kopen. Ondertussen heb je misschien een premium functie betaald. Omdat je in de cel zit kan je dan ook nog eens niets doen maar wel aangevallen worden :eek:. Dan moet je gewoon wachten tot die 12 uur voorbij zijn? Ik zou mij niet blij voelen moest ik iemand aanvallen en dan voor 12 uur in de cel vastzitten omdat ik minder dan 50 levenspunten heb en ik juist de pech heb dat ik weinig geld op zak heb (te weinig om mij vrij te kopen) en ik juist in de cel vlieg.

Zo ontmoedig je het duelleren een beetje terwijl dat toch deel uitmaakt van dit spel. Ik zie niet in waarom er nog veel geduelleerd gaat worden als er langzaam de voordelen ervan verwateren in nadelen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

nieuw idee dus.
Orginele tekst zei:
persoon a is een duelleerder met 45 duel level.
persoon b is een avonturier en is 40 duel level.
persoon a valt persoon b aan persoon b verliest $50.
persoon b schakelt de sheriff in dan is er 10% dat hij aanvalt de sheriff . inschakele kan 3 maal per dag maar kost je 12 actie punten en 10% van het geldt dat hij terug haalt de deul level van de ander persoon met minimaal 5 levels hoger zijn en hij moet je in 24 uur hebben aangevallen.
de sherrif valt persoon a aan en rooft $150 $50 gaat naar jouw terug $15(10% dus) gaat naar de sherrif en de rest $85 word op jouw naam.
je houdt dus een deul tegen de sherrif als jij bij de sherrif er 100 afschiet en hij bij jouw 90 win jij maar omgedraait wint hij de levens die de sherrif er afschiet gaan er niet af. dat is om het een beetje erlijk te maake de sherrif kan maximaal 50% van al je geldt dat je bij je hebt roofe dus hij kan $2 roofe ook $50 ook $150.
de sherrif is de sherrif ook van de missies



EDIT svcinc:Goed ik ga een kleine herschrijving proberen van dit idee om een paar problemen te voorkomen. Jancodragen als dit niet meer hetgene is dat je bedoelde gelieve dit te melden via een pb dan pas ik het even nog aan. Dit kan misschien een beetje frustratie bij anderen tegengaan.


[QUOTE="svcinc, poging tot duidelijker schrijven.]
Persoon A heeft een duellevel van 45 en is duellant.
Persoon B heeft een duellevel van 40 en is avonturier
.

Persoon A valt persoon B aan, hierbij verliest B 50$.

Persoon B schakelt hierbij de sheriff in, bij de aanval op persoon B krijgt de sheriff 10% van de schade. Het inschakelen van de sheriff kan maar 3 maal per dag. Dit kost je teven 12 actiepunten, verder krijgt de sheriff ook nog eens 10% van het geld dat verdient wordt door dit duel. Het duellevel mag maximaal 5 levels hoger zijn.

VB: De sheriff valt dan persoon A aan en rooft 150 dollar. Hiervan krijgt de sheriff dus 15 dollar en persoon B krijgt de overige 135 dollar.

De sheriff kan ook overwonnen worden, als jij dit doet overwin je dus ook de duellant die de sheriff inschakelde. Waarbij de regels van de huidige duels gelden.

(van het laatste stuk kon ik weinig maken om eerlijk te zijn.[/QUOTE]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan