• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

idee

DeletedUser

eey ik heb een idee, kijk het probleem van dit moment is dat als steden uitgebouwt zijn dat het dan zo goed als over is.
en er komen dus steets meer uitgebouwde steden, op een gegeven moment is er dus geen klap meer aan.
je zou kunnen zeggen dat er wel weer nieuwen gebouwen bij komen, maar zelfs dan hebben de uitgebouwden steden dat zo voor elkaar.

daarom lijkt het mij leuk als steden elkaar een beetje kunnen pesten,
bv door het leggen van bommen.
als je dan de hele stad bewusteloos hebt dat je dan een bom kan plaatsen die bv 50 schade doet (afhangkelijk van het niveau van de bom.

ook lijkt het me leuk dat een stad wapens en goederen kan weg geven aan haar leden door middel van een wapen kast, in die kast kun je items stoppen en met een bepaalde rang (in de stad) de items er uit halen of zo iets dergelijks.
 

DeletedUser

het klopt wel vindt ik want nu zijn ze uitgebouwd
je moet ook bijvoorbeeld de staad aan kunnen vallen en dat je daar dan dus ook geld kan verliezen uit de stadsbank of dat de aanvaller kleren of wapens jat bij een winkel.
 

DeletedUser

er moet zowieso heel veel bijkomen maar denk niet dat dat makkelijk is he! want dan kan je beter een nieuw spel maken met al die dingen,.
 

DeletedUser

en bommen is denk ik niet echt de stijl van het wilde westen.
in de burgeroorlog gebruikten ze ook maar kannonen en geweren.
bommen komen meer uit WO I
 
Bovenaan