• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Idee: Stadsforum.

DeletedUser

Zouden er op het stadforum geen tekentjes kunnen komen net zoals bij tribalwars voor al er een bericht is geplaatst in het sub-forum bij de stad.


w5qgi.jpg

Dit heb je bij tribalwars als er een berichtje is geplaatst in het sub-forum wat je nog
niet hebt gelezen.


Dit is er als er nu niks of wel iets is geplaatst:
ifyl3k.jpg



Dit zou ik dan bijvoorbeeld willen als er iets geplaatst is in dat sub-forum:
qs6onn.jpg



En die eerste wordt dan gewoon als er niks is gepost. Zo kun je sneller zien of er
iets is geplaatst in het ene of het andere deel van het stadforum.


Nou wat vinden jullie ervan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3686

goed

maar dat het dan iets anders is iets typis voor deze tijd van het spel want ribal speelt af in de middeleeuwen
 

DeletedUser

Ik vind het stadsforum goed zo.
enumm wat is er mis als je veel berichten typt,
als ik dat zou doen, terwijl het geen spam zou zijn
zou ik dan ook een mute krijgen?
 

DeletedUser54

Spam verwijderd.
En nu on-topic blijven anders blijf ik niet meer zo vriendelijk ;)
 

DeletedUser

wat nu zo is. dat Als je een topic aan klikt kom je altijd bij eerste bericht uit.
Kan het niet worden opgesteld zodat je automatisch bij laatste pagina van de topic komt?(zoals bij tribalwars)
 

DeletedUser

Dit vind ik een super goed idee, heb er zelf ook al eens over na gedacht maar nooit meer. Dit zou echt iets bijdragen aan het spel.
 

DeletedUser

Spam verwijderd.
En nu on-topic blijven anders blijf ik niet meer zo vriendelijk ;)

Ok papa Yeronimo



of is het opa?



of mama?


of oma?



Ontopic: Goed uitgewerkt idee, maar ik dnek niet dat dat zo simpel is met het systeem, de topics zulen laggen (vertragen) en je zult langer meoten laden, ookal is het (weet ik eignlijk neit zeker) een Vbulletin forum is
 
Bovenaan