• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

idee rond de bomaanslag in brussel

DeletedUser16492

beste spelers van the west

Deze ochtend werd België opgeschrikt door enige vreselijke aanslagen. Volgend op de 3 dagen nationale rouw

zodra ik op tribalwars zat (ook van innogames) zag ik dat de communty mod een actie gelanceerd heeft zodat 24u niet kan aangevallen worden

ik stel voor om hier ook iets te lanceren...
uit solidariteit met de famillie/vrienden,enz

wie een voortel heeft,kan ze hier doorgeven

ik hoop van harte dat de communty mod van the west ev hier iets mee doet

tot slot wil ik graag mijn medeleven betuigen aan de famillie van de slachtoffers :(

mvg
laurens93tje

zelf had ik gedacht dat er 24u niet meer kan gedueleerd worden of zo...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16484

beste spelers van the west

Deze ochtend werd België opgeschrikt door enige vreselijke aanslagen. Volgend op de 3 dagen nationale rouw

zodra ik op tribalwars zat (ook van innogames) zag ik dat de communty mod een actie gelanceerd heeft zodat 24u niet kan aangevallen worden

ik stel voor om hier ook iets te lanceren...
uit solidariteit met de famillie/vrienden,enz

wie een voortel heeft,kan ze hier doorgeven

ik hoop van harte dat de communty mod van the west ev hier iets mee doet

tot slot wil ik graag mijn medeleven betuigen aan de famillie van de slachtoffers :(

mvg
laurens93tje

zelf had ik gedacht dat er 24u niet meer kan gedueleerd worden of zo...




mooi gebaar. wat mij betreft mag dat opgevolgd worden

Sterkte, steun aan alle families. vrienden.:(
 

DeletedUser1963

Pure bullshit.. Doe we dat ook als er in irak of syrie een bomaanslag gepleegd wordt? Neemt niet weg dat het verschrikkelijk is maar dit slaat echt nergens op.

Volgende actie is zeker een vlag als avatarafbeelding?
 

DeletedUser9519

Voor Neelis:
1476ed5e_d476d3b9a7a519ec.jpg.jpg
 

DeletedUser4891

Pure bullshit.. Doe we dat ook als er in irak of syrie een bomaanslag gepleegd wordt? Neemt niet weg dat het verschrikkelijk is maar dit slaat echt nergens op
Ik vind dat zo'n kul argument. Als mijn buurman (die ik goed ken) ernstig ziek in het ziekenhuis ligt dan ga ik wel even op bezoek. Als iemand van drie straten verderop (die ik niet goed ken) in het ziekenhuis ligt niet.

Elk voorbeeld gaat natuurlijk een beetje mank, maar wat ik aan wil geven is dat het niet meer dan logisch is dat je op een aanslag in België anders reageert dan op een aanslag in India.

Dus alsjeblieft, ik vind het ook vervelend als er in het Midden Oosten een bomaanslag gepleegd wordt, maar vergeef me alsjeblieft dat ik "meer fucks geef" om België dan om Verweggistan.


Ondanks dat ben ik het wel met je eens :)P) dat acties als deze een beetje onzinnig zijn. Niemand schiet er wat mee op...
Voor Neelis:
1476ed5e_d476d3b9a7a519ec.jpg.jpg
Heel ongepast, heel komisch. :laugh:
 
neemt niet weg dat onze premier de IS die dagelijks gebombardeerd wordt 'laf' noemt, terwijl hun economie tenminste niet plat ligt en hun scholen tenminste niet aan paranoïde protocols onderworpen worden na een aanslag met 20 doden :hmf:... dat hij dat dan op basis van die executies zegt of zo :S
...al zijn spijkerbommen wel stukken gemener dan echte bombardementen :mad:
 

DeletedUser1963

Gaan we nu ook en dag FG loos ivm de aanslag op de christenen in Pakistan?
 
Bovenaan