• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

idee over de stad

DeletedUser

hoop dat het gelezen word X_X

maar goed

uhm sinds ik in me stad vaak last heb van mensen die continue komen en gaan
en mensen die vaak blijven.. maar dan niet doneren alleen maar spullen blijven kopen tot dat ze alles hebben en daarna pas te gaan doneren

en dat vrij irritant is.. had ik een idee .. dat de stadsleiding.. aan kan klikken .. wat leden van de stad kunnen bouwen.. bv alle burgers kunnen alleen maar stadhuis en woonhuizen aan bouwen (met de bedoeling dat de stadsleiding kan aanvinken wat die wilt dat er uitgebouwd word)

op deze manier kunnen ze zelf niet onnodig bouwen aan de handelaren zodat ze weer alleen maar voor hun zelf betere spullen kunnen kopen en niet doneren..

zo dat er op zen tijd alleen maar aan de stadhuis gebouwd kan worden tot dat hun alles gekocht hebben en de bank vol zit dan moeten ze wel doneren anders worden ze overvallen..

hoop dat dit idee uit gebracht kan worden want af en toe worden er dingen uitgebouwd waar niet om gevraagd word

M.v.g Xion
 

DeletedUser

vind goed idee maar toch ook weer niet dan haal je toch de speelwijze van bandiet weg?
 

DeletedUser

Dit zou beter zijn: als je in een stad toedreedt,moet je er minimum een bepaalde tijd inzitten,zodanig dat als hij de handelaar uitbouwt,hij nog niet meteen weg kan :p
 

DeletedUser

Dit zou beter zijn: als je in een stad toedreedt,moet je er minimum een bepaalde tijd inzitten,zodanig dat als hij de handelaar uitbouwt,hij nog niet meteen weg kan :p

maar dat maakt niet uit dan loot die als nog op deze manier kunne ze de handelaar niet uit bouwen dus zal die ze geld moeten bewaren om dat die alles gekocht heb en daarna heeft die ze bank vol zitten en daarna moet die wel storten..

tot dat wij zeggen van bouw de handelaar maar weer uit;)
 
Bovenaan