• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Idee: Marktplaats voor items

DeletedUser

Hoi,

Ik heb net twee uur huifkarren gerepareerd en heb een edele pet gevonden.
Deze is te verkopen voor $260 en te kopen voor $520. Hier zou ik dus 260 winst kunnen maken door m te verkopen. Daarentegen moet iemand anders die de pet wil kopen het dubbele betalen om m in zijn eigen stad te kunnen kopen.
Ik kwam daardoor op het idee om een marktplaats voor dit soort producten te maken.
Hier zou ik mijn pet bijvoorbeeld voor $400 op de markt kunnen zetten. Hierdoor verdien ik 140 meer en kost het voor iemand anders 120 minder. Dit is dus een win-win situatie. Zo zou je dit ook met meerdere producten kunnen doen en kan het een voordeel zijn voor iedereen.

Reacties zijn zeer welkom, positief of negatief.
 

DeletedUser

Help zei:
Geplande verbeteringen

The West is nog steeds in de testfase (betafase). Breng aub begrip op voor eventuele fouten die tijdens de betafase optreden.

Er zijn vele nieuwigheden voor The West gepland. Exacte gegevens kunnen we helaas niet verraden, noch voorspellen. Meer informatie zal je in ieder geval op het forum vinden.

* Steden kunnen een sheriff benoemen.
* Er zullen bijzondere vaardigheden voor duels komen.
* Schietpartijen tussen steden. Daarbij vechten alle spelers uit beide steden in een gevecht tegen elkaar.
* Bijzondere opdrachten voor de karakterklassen
* Voorwerpen handelen
er komt nog ongeveer zoon optie
 
Bovenaan