• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Idee: een tweede karakterklasse

Velen mensen zijn op level 150 beland, zou het mogelijk zijn om naast het bestaande karakterklasse ook een tweede te kunnen starten. Met de opdrachten vanaf level 1, met het behoud van de oorspronkelijke karakterklasse.
Dus dat je twee karakterklasse als speler kunt hebben. Ik bedoel dat ik naast mijn avontuur de karakterklasse duellant of soldaat kan uitoefenen met de opdrachten vanaf level 1.
 
Dit is inprincipe ook mogelijk, maar dan door middel van het spelen op een 2de speelwereld. Afgelopen herfst is de nieuwste speelwereld 'Issaquah' geopend, hierop kan je opnieuw beginnen op level 1 en je hebt weer de keuze uit alle 4 de karakterklasses. (dit geldt ook voor andere werelden waarop je nog geen account hebt)
 
Nee dat is de bedoeling niet, ik speel op meerdere werelden maar toch maakt het spel leuker als je op alle werelden na level 150 een andere karakterklasse kunt kiezen. Kijk in de toekomst steeds een nieuwe speelwereld is volgens mij onmogelijk want je sluit de werelden wanneer die leeg lopen, mijn inziens kun je de werelden behouden niet door nieuwe speelwerelden maar door de mensen in een wereld gewoon een tweede karakterklasse te geven.
De karakterklasse avontuur en bouwer zijn na level 150 niet nodig meer. geheel overbodig

Eigenlijk wil ik U er nog opwijze dat ik bij level 150 gestopt ben op de 4 werelden die u aangeeft. en dat jullie Brescou opgeheven hebben.

Ja mijn hoofdwereld is wereld 1, speel op Huachuca en Issaquah, Alamogrodo en Enewetak. Op de werelden Arizona, Colorado, Dakota, Graceland ben ik gestopt na level 150
 
Laatst bewerkt:
Op zich vind ik het ook een goed idee om een 2de (en 3de en 4de) beroep aan te leren.
Craften staat op een bepaald moment stil omdat er teveel craftspullen van andere beroepen moeten verzameld worden.
De spelersaantallen nemen af en het gaan smeken bij andere spelers om craftspullen te verkrijgen, wordt steeds moeilijker.
Mijn voorstel is: laat een 2de craft (of 3de en 4de) toe maar dan met een handicap. Dit kan je instellen door het aantal producten X2 (X4, X8) of X3 (X9, X27) te verhogen bij het craften.
Ik speel nog op alle actieve werelden maar baal enorm van dat craften de laatste tijd.
Ik val niet graag andere spelers lastig om craftspulletjes van hen te bekomen.
Meerdere beroepen zouden mij aanzetten tot het actiever zoeken van producten (en recepten van andere beroepen).
 
al is het maar een 2de beroep
dan heb je aan 1 andere actieve speler al genoeg om alles te kunnen doen
maar dat is al vaker voorgesteld op diverse comms incl beta
 
Bovenaan