• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Idee: duelranglijst voor steden

DeletedUser1668

Hey,

Ik heb een idee:
Misschien kan er een duelranglijst komen voor de duels, maar dan van de steden?
Dan tel je dus hetzelfde als bij spelers, maar dan tel je alle spelers van een stad bij elkaar op.
Dit geeft weinig extra rekenwerk, en het spel wordt er dan wel iets uitdagender door (steden die zich niet richten op punten, maar op zo hoog mogelijk komen in de duel ranglijst.)

grt.

Dwwess
 

DeletedUser

Vind ik ook wel een goed idee.
Sommige steden hebben soms alleen maar duellanten en sommige alleen bouwers. Die duellanten kunnen zich dan op dit vestigen en die bouwers op het andere.
 

DeletedUser

idd
en als je later met steden tegen elkaar kan vechten kun je meteen zien hoe goed een andere stad is
 

DeletedUser

Ja leuk idee.
Dan verdeel je je stad gewoon in twee groepen:
De bouwers en de duellanten.:D
 
Wat wordt dit weer bovengehaald? Het is al een jaar oud dit topic en ondertussen bestaat het al min of meer. De stadsranglijst heeft nu ook duelpunten, maar je kan ze spijtig genoeg niet sorteren. Al heb ik hiervoor wel een ideetje geopend, zie Stadsranglijst Sorteren
 

DeletedUser

Ik vind het een mooi idee. :D:D Dan gaat het gewoon dat je kunt sorteren op duelpunten en op stadspunten. Dan staat er normaal op stadspunten en je kan dan op een icoontje drukken met duel en dat ie dan op duel gesorteerd word.:)
 

DeletedUser6456

lijkt me wel leuk als steden tegen elkaar kunnen vechten:rolleyes:
 

DeletedUser

dat is het nu al min of meer maar gewoon dat je voor de Duel stad gaat :)
 

DeletedUser5740

maar dit word al mee genomen in de stedenranglijst dus een slecht idee.
 
Bovenaan