• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Idee: Bondgenoten

DeletedUser

Hey,

Zou het niet leuk zijn als het mogelijk wordt om de bondggenoten aan te duiden bij het stadbestuur.

Voordelen
De 2 steden kunnen elkaars winkels zien( alle goederen die er tot dan aanwezig is )


vb stad 1 wil BG met stad 2. Stad 1 verzend een verzoek om een BG, Dan moet stad 2 dit accepteren.
 

DeletedUser

goed idee
en dat je ook tussen de steden kan switchen zonder eerst uit je stad te hoeven zodat je kan shoppen en uitbouwen.
 

DeletedUser

Is het dan niet bijna zo dat die 2 steden 1 grote stad worden?
 

DeletedUser

agglomeratie lijkt het dan meer :p

steden + andere steden of dorpjes die aanelkaar zijn gegroeid met heel veel voordelen ^^


Goed idee :)
 

DeletedUser

was saaiste stuk aardrijkskunde ooit :(

Het idee van bondgenoten is wel leuk maar ik denk niet dat de makers ooit zoiets zouden doen als vrij switchen tussen steden.
Misschien iets als goedkoper dingen kopen maar enkel de items voor niet leden
OF alle items maar aan prijs voor niet-leden.
Beide is te veel en zou het hele idee van een stad wat tegengaan imho.
En tweede zou dan een beetje nutteloos zijn want niemand zou dat toch doen.
 

DeletedUser

Ik zou het swithen niet doen uitbouwen dus niet maar een soort shopsystem maken kan wel weer.
Goed idee verder!:D:D:D:D
 

DeletedUser

Je kan bijvoorbeeld doen dat je bij bondgenoten maar 2x de prijs hoeft te betalen of iets dergelijks.

Lekker zinvol. Mensen switchen dan alsnog. 9500 voor mijn overjas ipv 19000 loont de moeite namelijk...

Als je met bondgenoten gaat werken, zit er niets anders op dan het dezelfde prijs te maken, anders blijven mensen sowieso hoppen...
 
Bovenaan