• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

huurlingen

DeletedUser

Mijn idee is dat de gemeente een lijst naast de inwoners hebben waarin huurlingen staan, deze hebben niks met de stad van doen maar als ze de ingestelde vijand(en) aanvallen dan krijgen ze per keer de ingestelde som uit de stadskassa, zo blijft deze ook nog in het spel (tot er misschien een nieuw gebouw komt). De huurlingen krijgen alleen ervaring en hun geld dat gewonnen is gaat naar de stadskassa van de stad.
De huurlingen moeten bij de handelaren de volle mep betalen muv de gunsmith, hier krijgen zij korting (1/2 vd externe prijs). de huurlingen zitten dan gewoon in een eigen stad met een andere leiding en andere gebouwen (als niet uitgebouwd)

voorbeeld: (dit is puur een voorbeeld, ik wil geen oorlogen beginnen)
Ik neem dienst bij The East. hun vijand is DomTe. Ik val mensen van DomTe aan en krijg het ingestelde loon (op de bank/contant). het geld dat ik gestolen heb gaat direct naar de stadskassa.

Groetjes, Rob :bolhoed:
 

DeletedUser

dit is al meerde male voor gesteld
jouwe is alleen een tikje anders
 

DeletedUser3686

ja dat is al vele keer voorgesteld v een leger en al

maar dit viind ik vele beter
 

DeletedUser

heeft iemand opmerkingen? dan kan ik hem misschien aanpassen :bolhoed:
 

DeletedUser

dan wat ja, krijgen ze dan gewoon geen ervaring en de volgende keer dat ze het proberen minder geld als het dan lukt?
 
Bovenaan