• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Hot Shot Saloon wilt jou!

DeletedUser12538

Een nieuwe stad nieuwe kansen, Wij stichten Hot Shot Saloon op Briscoe.
Na eerdere succes op Arizona met First Chance Saloon willen wij verder uitbreiden maar dan op Briscoe!
We zullen ons bevinden in vakje 27 vlak onder het Hoofdfort.
weststaemaput9.jpg
Iedereen is welkom van bouwers tot duellanten en van soldaten naar avonturiers.
We willen wel graag actieve leden op de chat en mensen die een steentje bij dragen bij onze eigen fortgevechten.

Voel jij je aangesproken?
Stuur mij dan een Telegram op Arizona of op Briscoe.
Zie je daar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

aaaaaaaaanijs

Nice shottie. Het wordt vast weer een daverend succes, ik voel het <- heeft jomanniejurk aan :blink:
 

DeletedUser13259

Poeh, ik denk dat ik mijn aanmelding voor Blitz ga intrekken. Dit ziet er wel erg goed uit!
 

DeletedUser13259

jaaa doen:D ik heb altijd al bij jou in de stad willen zitten:p

Ik wordt trouwens bouwer in deze stad:)

Ik wacht nog ff af, ik krijg zoveel aanvragen binnen van mensen die mij in zijn/haar stad willen hebben.
Ik blijf in het begin tot ongeveer level 20-30 lekker rondzwerven en dan kijk ik wel nog een keer.
 

DeletedUser

We hebben momenteel een wachtlijst omdat de aanmeldingen harder gaan dan de woonhuizen :blink:

Maar je kunt je nog steeds aanmelden. Stuur mij ingame een telegram.
 

DeletedUser

Wij zijn nog op zoek naar bouwers, momenteel doe ik het alleen, maar alle hulp is welkom natuurlijk, het geld wordt vooral verzorgd door de stadsleden. En voor bouwers is er extra hulp met het uitwisselen van producten, echt een aanrader;)
 

DeletedUser12590

Hot Shot Saloon wil jou NIET! Ze kicken mensen die oplossingen proberen te vinden voor problemen waar meer mensen last van hebben in de stad.

En weet je wat zo mooi is? De leiding kan het niets schelen! Ze hebben er zelf geen last van, dus wat boeit het hen!

Nee, Hot Shot Saloon is niet de stad die jij zoekt. Niet de stad waar je bescherming verwacht of een goede leiding. Je krijgt toch stank voor dank als je iets goeds wil doen. De mensen die problemen veroorzaken mogen blijven, degene die ze oplossen moeten oprotten, zo gaat dat hier.:no:
 

DeletedUser1376

Hot Shot Saloon wil jou NIET! Ze kicken mensen die oplossingen proberen te vinden voor problemen waar meer mensen last van hebben in de stad.

En weet je wat zo mooi is? De leiding kan het niets schelen! Ze hebben er zelf geen last van, dus wat boeit het hen!

Nee, Hot Shot Saloon is niet de stad die jij zoekt. Niet de stad waar je bescherming verwacht of een goede leiding. Je krijgt toch stank voor dank als je iets goeds wil doen. De mensen die problemen veroorzaken mogen blijven, degene die ze oplossen moeten oprotten, zo gaat dat hier.:no:

Uit eigen ervaring vertel je dit neem ik aan? Nee, dan willen ze je alleen omdat je dan 1 plekkie invult:):no:
 

DeletedUser

FireHawk, dit was niet de juiste stad voor jou. Ik heb je meerdere keren gezegd waarom ik je eruit heb gezet, maar je hebt je eigen waarheid; prima.

Heel veel succes bij the Briscoe Bandits! Ik hoop dat je daar lekker zit.
 

DeletedUser12590

Ja, ik ben eruit gezet omdat ik zei dat ik de stad zou verlaten als er geen actie ondernomen gaat worden van de leiding op een probleem waar de hele stad behalve de leiding last van heeft...
 

DeletedUser

Ik ga deze stad even bekyken..
Ik ben nog maar een dagje oud dus nog niet zo sterk
maar ben Fortvechter voor het EERST :D
Dus wat trager levellen maar ik wordt het wel gewoon..
 

DeletedUser12590

En HSS is dood. Leiders vertrekken, zoeken eigen geluk, stad mag rotten?
 
Bovenaan