• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Hot-red granite, pure sand, filtered water, metal ring

DeletedUser14827

altijd gedacht dat als je eerst arbeid start, en dan duelkleren aandoet de gestarte kleren tellen.... mijn fout
 
Qua arbeidspunten, inderdaad, maar voor dit telt wat je aan het eind aanhebt.

Zojuist de fles gevonden, zit dus op 3/4. Moet ik weer wachten tot vrijdag voor dat ik de ring kan krijgen :(
 

DeletedUser11818

heb nu 3/4 van de items, het gfilterde water vanavond gevonden tegen 22:00

Ik had nog 30 sec over. Nu nog de ijzeren ring.
 
Dus dat is definitief: de ring moet op vrijdag --uur? met een hamer en ijzer delven? a propos ik heb ook 3 van de 4 voorwerpen gevonden!
 

DeletedUser

Dus dat is definitief: de ring moet op vrijdag --uur? met een hamer en ijzer delven? a propos ik heb ook 3 van de 4 voorwerpen gevonden!

same here, alleen de ring nog.. en ik betwijfel of het op vrijdag is. (oh wacht, ik moet het zand ook nog)
 

DeletedUser4007

ja maar de extra voorwaarde is nog niet bekend toch
of is het alleen hackets zijn pick axe?:huh:
 

DeletedUser

Er wordt ook gefluisterd dat je ook de goudzoekersvest en goudzoekersmasker zou moeten dragen, samen met die hamer en dat wapen.

Als je dan toch bezig bent ...
 

DeletedUser4007

dat vest en masker zijn al uitgesloten
aangezien er al spelers zijn die de ring hebben gevonden zonder 1 van die 2:cool:
 

DeletedUser

Nice :)

Ik lees ook berichten dat de motivatie erg laag zou moeten zijn. Kunnen jullie dat bevestigen (of ontkennen?) :)
 

DeletedUser

Vervolg

Bij de spookstad het zand in je inventaris zetten
Dan krijg je de opdracht:
De mythe (Glas)
Als je het zand met de hete steen gebruikt, kan je glas maken.

Afsluitingstekst:
De mythe (Glas)
Voorzichtig plaats je het zand boven de hete steen. Tenslotte smelt het zand en jij schraapt de kleverige vloeistof, die langs de steen ligt, af.

Je krijgt dus gesmolten glas..

produkt tekst: de extreme hitte heeft het zand tot een kleverige vloeistof gevormd

Iemand een idee
 
Bovenaan