• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Hogere raakkans dan 100

DeletedUser9519

Ik ging er altijd van uit dat de uitwijkkans en de raakkans in procenten was, maar wat zie ik nu op wereld 7:

ndtrh0.png


Is dit verklaarbaar?
 

DeletedUser9519

Maar tot hoe hoog kan je raakkans dan zijn en wat duidt die raakkans dan precies aan?
 

DeletedUser

volgensmij is het zo:
stel je heb 50 raak kans en de gene op wie je schiet heeft 20 uitwijk kans. dan word er een willekeurig getal tussen 0-50 en 0-20 gedaan. als de uitwijk kans minder is dan de raak kans raak je anders niet.
 

DeletedUser12538

volgensmij is het zo:
stel je heb 50 raak kans en de gene op wie je schiet heeft 20 uitwijk kans. dan word er een willekeurig getal tussen 0-50 en 0-20 gedaan. als de uitwijk kans minder is dan de raak kans raak je anders niet.


Het was toch zo
Ik heb 70 raakkans en de tegenstander 30 uitwijkkansen dat het 40% word?
 

DeletedUser9519

volgensmij is het zo:
stel je heb 50 raak kans en de gene op wie je schiet heeft 20 uitwijk kans. dan word er een willekeurig getal tussen 0-50 en 0-20 gedaan. als de uitwijk kans minder is dan de raak kans raak je anders niet.

Dit is wel geloofwaardig ja.
 
Wat bebao zegt klopt. Je gooit in principe met en dobbelsteen van 0-x, waarbij de waarde van x die mik- of uitwijkwaarde is.
Wie het hoogste getal gooit (jouw mikken vs het uitwijken van de ander) wint, en dat bepaalt dus of je raak schiet.
 
Bovenaan