• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Hoe los je deze fg crisis op?

DeletedUser

welke kant wete we meestal ook wel waar jullie staan :p maar hoorde gisteren dat er echt gepraat werd over onze fg leiding wat die zei dus spion (ma ja vindt die maar he :()
 

DeletedUser15387

Iedereen kan zien dat mumbo en co te sterk zijn.
Dit is ook helemaal niet erg, super knap van ze zelfs.
De andere partijen kunnen wel gaan reskillen, maar dan zullen ze het nog niet kunnen winnen. Simpelweg vanwege 2 feiten.
1: er worden gewoon meer nuggets gebruikt in deze 2 steden. Dit is helemaal niet erg en juist goed voor het spel, maar het komt de balans niet ten goede.
2: het gemiddelde level van deze 2 steden ligt zo'n 30 levels hoger dan de tegenstander. Hierdoor is het al heel lastig om te kunnen concurreren.

kusjes,

'er worden gewoon meer nuggets gebruikt in deze 2 steden' Valt je denk vies tegen, sommige gebruiken wel nuggs maar dan zijn het er rond de 100 per maand (=2,50 euro). Ik durf te wedden dat er in Amigo en Sonuwe etc veel en veel meer uitgeven. Waarschijnlijk zetten ze dat hier niet neer maar als je naar hun reskill gedrag kijkt... ;)

LANG LEVE DE VOOROORDELEN
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Dit gaat niet 1-2-3 opgelost worden.
Het level verschil tussen de spelers van mumbo + buck tegenover de rest is veel te hoog. Daarbij zijn zij veel meer bereid om te investeren in lp, wat absoluut een grote doorslag heeft. Zorg dat er meer dan 10 mensen met 8K+ lp tegenover ze staan, want met de 4 die er nu staan (def) in het fg voor vanavond ga je het niet redden om ze een keer in att te verslaan.
En anders is het wachten tot ze alle forten bezitten, daarna zal ik er denk wel wat gaan veranderen.
 

DeletedUser

Dit gaat niet 1-2-3 opgelost worden.
Het level verschil tussen de spelers van mumbo + buck tegenover de rest is veel te hoog. Daarbij zijn zij veel meer bereid om te investeren in lp, wat absoluut een grote doorslag heeft. Zorg dat er meer dan 10 mensen met 8K+ lp tegenover ze staan, want met de 4 die er nu staan (def) in het fg voor vanavond ga je het niet redden om ze een keer in att te verslaan.
En anders is het wachten tot ze alle forten bezitten, daarna zal ik er denk wel wat gaan veranderen.
dat is juist ;)
 

DeletedUser

Pfffff wat een drama hier :blink:
Ik zit zelf ook in mumbo (vanaf het begin) en heb ook alleen maar karakterbonus net als kraters.
Ik heb (nog) geen gg, geen natty-set en ben nog lang geen level 120 (ben er wel ff tussenuit geweest).

In mumbo zitten idd een aantal actieve en fanatieke fgérs maar mumbo is niet als fg-stad opgezet, de stad zou gewoon een gezellig stadje zijn (en is het ook) waar iedereen kan doen wat hij/zij wil en blijkbaar is dat voor de meesten dus fg's.

Wij staan soms met fg ook verdeeld omdat wij ook een leuk en lang fg willen alleen staan we wss niet snel tegenover bucks die net als mumbo ook een stad alleen is.

Verder zijn er veel ervaren fgérs binnen de stad en dat merk je met fg's maar als de tegenstander, zoals Patrix zegt, wat meer op lp zet dan kom je al een heel ver.

Greetz kansloze ;)
 

DeletedUser

Laten we eerst eventjes alle vooroordelen over mumbo en buck wegwerken.Wij gebruiken niet zoveel nuggets als jullie denken hoor,ikzelf gebruik enkel karakterbonus en zet grafiet in bij elk online fg en als het een heel mooi fg schijnt te worden,durf ik wel eens een bajo op te doen.Offline fg's doe ik geen enkele buff.Ik zou zeggen dat max 5-10% een buff uit de shop koopt en ook enkel bij een mooi fg,het zou mij verbazen mochten er 3spelers van ons elk fg een buff uit de shop kopen.

Het grote probleem is (in mijn ogen) dat sonuwe nog steeds op rang1 staat en vele spelers daarom ook niet zo op de fg's letten want fg's geven nu eenmaal veel minder stadspunten.Daarom dat sonuwe gewoon voorbij gehaald moet worden,dan zullen ze merken dat de enige manier om terug nr1 te worden is door de forten terug over te nemen.
dat laaste is pure bullschit als die dat niet gaan lopen zijn he naar mumbo was het nu meer verdeeld geweest maarja het ging nie goe in fg paar keer dan zegde ze salu en de kost in plaats voor te vechte ;)
 

DeletedUser14508

whaha mag je wel weten hoor ik kan heeeel goed met nuggets omgaan :blink:
en lp is de door slag dat we jullie niet aan kunnen en dat is ook wel bekend maar word gewoon teweinig mee gedaan en dat is jammer nuggets heeft er geen reet mee temaken hoe goed je bent en mumboroos doet het gewoon super goed punt kunnen wij een voorbeeld aan nemen maar dat word door velen niet gedaan (veel ook wel)
 

DeletedUser12045

Het is ook wel normaal dat spelers gaan lopen als ze worden uitgescholden tijdens fg door de leiders die nog meer schuilen,hopelijk gebeurt dat niet meer bij jullie ;)
 

DeletedUser6377

whaha mag je wel weten hoor ik kan heeeel goed met nuggets omgaan :blink:
en lp is de door slag dat we jullie niet aan kunnen en dat is ook wel bekend maar word gewoon teweinig mee gedaan en dat is jammer nuggets heeft er geen reet mee temaken hoe goed je bent en mumboroos doet het gewoon super goed punt kunnen wij een voorbeeld aan nemen maar dat word door velen niet gedaan (veel ook wel)

Dikgedrukt is pure bullshit
 

DeletedUser

Hoezo is dit bullshit maxysaus? Het is toch overduidelijk dat op bijna alle werelden de kant met de meeste LP de doorslag geeft?
 

DeletedUser6377

Hoezo is dit bullshit maxysaus? Het is toch overduidelijk dat op bijna alle werelden de kant met de meeste LP de doorslag geeft?

Ga serieus tellen en je komt op iets totaal anders uit. Daarnaast is je stelling complete bullshit; op colo gaat ie op omdat de mensen met hoogste lp ook hoogste level zijn en dus meer meuk kunnen.

Jij stelt dat tactiek, skills, buffs etc. 0 invloed hebben????
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ga serieus tellen en je komt op iets totaal anders uit. Daarnaast is je stelling complete bullshit; op colo gaat ie op omdat de mensen met hoogste lp ook hoogste level zijn en dus meer meuk kunnen.

Jij stelt dat tactiek, skills, buffs etc. 0 invloed hebben????

Natuurlijk heeft dat invloed, maar LP heeft gewoon verreweg de meeste invloed. Op briscoe wint WAR-Cahokia bijvoorbeeld alles omdat ze gewoon in de deff 20 k meer lp hebben dan ons
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6377

Natuurlijk heeft dat invloed, maar LP heeft gewoon verreweg de meeste invloed. Op briscoe wint WAR-Cahokia bijvoorbeeld alles omdat ze gewoon in de deff 20 k meer lp hebben dan ons

Dat is absoluut niet waar. Cahokia heeft 1) niets met war en 2) heeft als een van de weinige een vorm van organisatie.
En lp heeft pas invloed als de rest in orde is.
 

DeletedUser

LP heeft duidelijk de meest invloed in FG's.
Andere skills hebben ook invloed, maar je houd gewoon langer stand met veel lp, dan met weinig lp. Zeker bij def waar je de bonus van de torens erbij krijgt. Dan nog een paar soldaten naast je die wat extra leiderschap geven, je nattyset aan en je heb voldoende extra's om met alleen punten op lp het 5+ rondes uit te houden op de punt.
Dat zal je zelden lukken met maar 2k lp.
 

DeletedUser6377

LP heeft duidelijk de meest invloed in FG's.
Andere skills hebben ook invloed, maar je houd gewoon langer stand met veel lp, dan met weinig lp. Zeker bij def waar je de bonus van de torens erbij krijgt. Dan nog een paar soldaten naast je die wat extra leiderschap geven, je nattyset aan en je heb voldoende extra's om met alleen punten op lp het 5+ rondes uit te houden op de punt.
Dat zal je zelden lukken met maar 2k lp.

Net op w1 1 ronde op punt overleefd met 301 lp. De tweede ronde ging ik helaas ko maar op deze manier kan je het makkelijk 5+ rondes uithouden. Persoonlijk heb ik nog bijna nooit >5k lp met meer dan 5 rondes op de punt gezien.
 

DeletedUser15849

Niks LP..
Gewoon slim wisselen, goed lopen en om je heen kijken.

Ik vind het zeker knap, dat in het FG van net jullie 50 man meer hadden en dat er toch nog 17 dood gingen. Jullie hadden toch veel meer LP?

Zoals wat eerder al gezegd is hier, omskillen en ervaring opdoen.
 

DeletedUser15701

als iedereen luistert naar de leider dan kan het andere team perfect winnen net zoals vanavond
 
Bovenaan