• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Hoe los je deze fg crisis op?

DeletedUser3012

Het is gewoon de harde wereld van het recht van de sterkste. Als een groep de sterkste is en het spel voor de rest van de wereld verpest, zullen ze nooit medelijden hebben en er iets aan doen. Ze zitten immers zelf in een zetel, en mensen nou eenmaal zijn te egoïstisch om die zetel te delen.
 

DeletedUser15387

doe idd maar een slotje, net als dat topic w10 ook kapot want deze wereld is idd al kapot. De meeste mensen geven totaal geen moeite meer voor deze wereld waar de fg's het vreselijkst zijn van alle nl servers. Kortom slotje en wachten op w11. Hopelijk daar niet zoveel mensen die van kant overstappen als het slecht gaat want op die manier heb je binnen een maand de top spelers (nuggets) op een kluitje en heb je hoe dan ook nooit iets in te brengen. Mensen verspeel dus aub geen energie meer in deze wereld. Het is nooit wat geweest en zal nooit wat worden...

Ik ken genoeg mensen die zonder nuggs ook gewoon goed presteren en belangrijk zijn. Zelf heb ik alleen aan het begin sponserpay gedaan en nu loop ik ook met Doc's paadenset + natty's set. En er zijn genoeg andere die zonder nuggets in de top 100 staan. Met nuggets hoef je echt geen topspeler te zijn ;)
 

DeletedUser6377

Het is gewoon de harde wereld van het recht van de sterkste. Als een groep de sterkste is en het spel voor de rest van de wereld verpest, zullen ze nooit medelijden hebben en er iets aan doen. Ze zitten immers zelf in een zetel, en mensen nou eenmaal zijn te egoïstisch om die zetel te delen.
Dit is bullshit en zelfs onmogelijk met dit spel. Overigens kan je alleen zelf een goede organisatie opbouwen als je tegenstander zeer goed is georganiseerd dus dit is niet eens slecht voor de situatie.
 

DeletedUser3012

Dit is bullshit en zelfs onmogelijk met dit spel. Overigens kan je alleen zelf een goede organisatie opbouwen als je tegenstander zeer goed is georganiseerd dus dit is niet eens slecht voor de situatie.

Waarom is dit bullshit?

En hoe bouwt die tegenstander dan die goede organisatie op? :laugh:
 

DeletedUser15026

Waarom deze wereld dood is? Kijk ten eerste het forum. Mensen hebben geen hoop meer anders was hier wel veel meer reactie geweest. Ook op het topic w10 ook kapot. Sowieso is het colo forum nooit veelbesproken geweest.
Als je naar bijvoorbeeld w9 kijkt (1-na-laatstewereld) is het daar veel drukker en actiever geweest. Bijna nooit een dag zonder fg. Zeker voordat colo open is gegaan. Nu op colo is 5x per week een fg veel, cerveza zal niet veel meer aanvallen en dan bij de kleine alli's raakt ook de kas snel lees, dus het lang duurt het nog voor we met z'n allen gaan roepen op een nieuwe wereld omdat deze dan geen fg's meer zal hebben?
 

DeletedUser14549

Waarom deze wereld dood is? Kijk ten eerste het forum. Mensen hebben geen hoop meer anders was hier wel veel meer reactie geweest. Ook op het topic w10 ook kapot. Sowieso is het colo forum nooit veelbesproken geweest.
Als je naar bijvoorbeeld w9 kijkt (1-na-laatstewereld) is het daar veel drukker en actiever geweest. Bijna nooit een dag zonder fg. Zeker voordat colo open is gegaan. Nu op colo is 5x per week een fg veel, cerveza zal niet veel meer aanvallen en dan bij de kleine alli's raakt ook de kas snel lees, dus het lang duurt het nog voor we met z'n allen gaan roepen op een nieuwe wereld omdat deze dan geen fg's meer zal hebben?

krent inplaats van te gaan jammeren kun je er ook zelf iets aan gaan doen? verbeter de wereld begin bij je zelf :rolleyes:

Als jij hier als jij hier zo depressief gaat doen over colo motiveert dat ook niet heel veel mensen actief te gaan doen? Zie het als een strijd, je merkt dat een ally super sterk is dan heb jij dus iets om te doen! die ally verslaan! cmon man! :D
 

DeletedUser15026

Heb ik ook lang gedaan hoor. (met veel anderen) Maar de hoop is allang opgegeven. BlackDevil ik kan wel lezen dat jij hier niet speelt en zo wel weet ik wel aan welke kant.
En inderdaad, de motivatie is weg haha :p
 

Deleted User - 308552

Ik heb ooit met het idee gespeeld voor te stellen dat alle steden en allianties om de zoveel maanden ontbonden zouden worden, waarna er nieuwe allianties zouden worden gevormd, puur om de status quo te doorbreken. Maar toen bedacht ik dat dat niet de oplossing is, je pakt het symptoom aan in plaats van het probleem. Je kan beter op zoek gaan naar het echte probleem.
 

DeletedUser14549

Heb ik ook lang gedaan hoor. (met veel anderen) Maar de hoop is allang opgegeven. BlackDevil ik kan wel lezen dat jij hier niet speelt en zo wel weet ik wel aan welke kant.
En inderdaad, de motivatie is weg haha :p

ik speel er wel, zit in dust devils en heb het prima naar mijn zin, ik weet dat het FG gebeuren er een beetje krom is een wat minder actief maar daar kun je wat in veranderen? En niet alle werelden kunnen jouw droom wereld zijn, maybe spelen hier wel meer duellisten en avo's dan w9?

als je dit een stomme wereld vind verwijder je account ofzo maar ga hier dan niet lopen zeuren? :mad:
 

DeletedUser12045

Laten we eerst eventjes alle vooroordelen over mumbo en buck wegwerken.Wij gebruiken niet zoveel nuggets als jullie denken hoor,ikzelf gebruik enkel karakterbonus en zet grafiet in bij elk online fg en als het een heel mooi fg schijnt te worden,durf ik wel eens een bajo op te doen.Offline fg's doe ik geen enkele buff.Ik zou zeggen dat max 5-10% een buff uit de shop koopt en ook enkel bij een mooi fg,het zou mij verbazen mochten er 3spelers van ons elk fg een buff uit de shop kopen.

Het grote probleem is (in mijn ogen) dat sonuwe nog steeds op rang1 staat en vele spelers daarom ook niet zo op de fg's letten want fg's geven nu eenmaal veel minder stadspunten.Daarom dat sonuwe gewoon voorbij gehaald moet worden,dan zullen ze merken dat de enige manier om terug nr1 te worden is door de forten terug over te nemen.
 

DeletedUser14782

Iedereen kan zien dat mumbo en co te sterk zijn.
Dit is ook helemaal niet erg, super knap van ze zelfs.
De andere partijen kunnen wel gaan reskillen, maar dan zullen ze het nog niet kunnen winnen. Simpelweg vanwege 2 feiten.
1: er worden gewoon meer nuggets gebruikt in deze 2 steden. Dit is helemaal niet erg en juist goed voor het spel, maar het komt de balans niet ten goede.
2: het gemiddelde level van deze 2 steden ligt zo'n 30 levels hoger dan de tegenstander. Hierdoor is het al heel lastig om te kunnen concurreren.

kusjes,
 

DeletedUser15575

Gemiddelde level in Mumbo is inderdaad redelijk hoog. Vind wel typisch dat mensen gelijk gaan roepen dat dat komt omdat er veel nuggets gegeten worden. Ik zal echt niet zeggen dat dat er niets mee te maken heeft, maar het succes van mumbo is vooral samenwerken en samenspelen. Alleen hierin ligt voor veel steden al een groot winstpunt denk ik. Help je stadsgenoten met produkten en inventaris dan zullen zij ook sneller levelen. Buffs uit de shop zijn leuk, maar in elke stad zijn toch ook mensen die handwerk (kunnen) doen. Met een beetje teamwork kan iedereen dan een buff hebben tijdens een fg.

Ook een goed punt zou zijn als de hoog levels zich minder op het nutteloos bouwen van de kerk gingen richten en meer op waar het hier om gaat...samenspelen.

Kraak niet degene af die het goed doen, zorg dat je het in je eigen stad ook zo krijgt.
 

DeletedUser

Gemiddelde level in Mumbo is inderdaad redelijk hoog. Vind wel typisch dat mensen gelijk gaan roepen dat dat komt omdat er veel nuggets gegeten worden. Ik zal echt niet zeggen dat dat er niets mee te maken heeft, maar het succes van mumbo is vooral samenwerken en samenspelen. Alleen hierin ligt voor veel steden al een groot winstpunt denk ik. Help je stadsgenoten met produkten en inventaris dan zullen zij ook sneller levelen. Buffs uit de shop zijn leuk, maar in elke stad zijn toch ook mensen die handwerk (kunnen) doen. Met een beetje teamwork kan iedereen dan een buff hebben tijdens een fg.

Ook een goed punt zou zijn als de hoog levels zich minder op het nutteloos bouwen van de kerk gingen richten en meer op waar het hier om gaat...samenspelen.

Kraak niet degene af die het goed doen, zorg dat je het in je eigen stad ook zo krijgt.

Ik kraak jullie ook zeker niet af. Jullie zijn beter georganiseerd en hebben de beste spelers van geheel Colorado, over de samenwerking weet ik niet veel maar die zal waarschijnlijk top zijn binnen Mumbo. Mag ik wel vragen waarom jullie met Buckaroos blijven samenwerken als de uitdaging compleet verdwenen is? Zou het niet leuker voor jullie zijn om gewoon tegen Buckaroos te strijden?
 

DeletedUser

weet 1 ding mumbo zit vol van sonuwe in de tijd het ging niet goed ginge ze daar maar heen (zo is het veel mense met ego en aan hun eigen denken gaat het niet foert kruip wel met de beter party ;)) ;) en de echte toppers zaten er al natuurlijk
___
Ik kraak jullie ook zeker niet af. Jullie zijn beter georganiseerd en hebben de beste spelers van geheel Colorado, over de samenwerking weet ik niet veel maar die zal waarschijnlijk top zijn binnen Mumbo. Mag ik wel vragen waarom jullie met Buckaroos blijven samenwerken als de uitdaging compleet verdwenen is? Zou het niet leuker voor jullie zijn om gewoon tegen Buckaroos te strijden?
ga nie gebeuren zeker niet van mumbo uit want ze wete ook dat buck sterker is dan hun :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Op een gegeven moment zal er wel iets veranderen, maar als hun het lekker vinden zoals het nu gaat, en ze winnen veel, gaan ze dat niet veranderen om buck (of andersom) in de weg te zitten.
Het is toch leuk als je stad veel forten bezit.
 

DeletedUser

Op een gegeven moment zal er wel iets veranderen, maar als hun het lekker vinden zoals het nu gaat, en ze winnen veel, gaan ze dat niet veranderen om buck (of andersom) in de weg te zitten.
Het is toch leuk als je stad veel forten bezit.

Het kan ook erg leuk zijn om met een professioneel voetbalteam van een amateurteam te winnen.... maarja.
 

DeletedUser6244

Ik denk niet dat het nuggetgebruik in mumbo buitengewoon hoog is in vergelijking met dat van Desperados. (NON-PA FTW)
Hoog level wordt gehaald door samenwerking en ervaring in het spel.

Ik denk wel dat de samenwerking bij fg in mumbo superieur is aan die van desperados. Bij een goed fg worden er harnassen op de markt gezet, en dat geeft al een hele mooie bonus , zonder dat je items uit de shop koopt :)

Btw ja ik zit in mumbo ^^
 

DeletedUser

Ik denk niet dat het nuggetgebruik in mumbo buitengewoon hoog is in vergelijking met dat van Desperados. (NON-PA FTW)
Hoog level wordt gehaald door samenwerking en ervaring in het spel.

Ik denk wel dat de samenwerking bij fg in mumbo superieur is aan die van desperados. Bij een goed fg worden er harnassen op de markt gezet, en dat geeft al een hele mooie bonus , zonder dat je items uit de shop koopt :)

Btw ja ik zit in mumbo ^^
wordt ook met ons gedaan ze ^^ en als er spion bij ons zit ja leuk is anders :p
 

DeletedUser6244

wordt ook met ons gedaan ze ^^ en als er spion bij ons zit ja leuk is anders :p

was meer als voorbeeld (slecht voorbeeld) :p

wat mij idd opvalt is dat er bij bijna elk fg waar ik aan meedoe (zijn er niet zo heel veel) de positie van de aanval al bekend is aan de verdediging. ben ik dit, of zien meer mensen dit? :p
 
Bovenaan