• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Hoe kan men zo snel levellen?

DeletedUser

Somige mensen groeien in 1 dag al naar lvl 4/5
Hoe kan dit?

Wil dat graag ook ben net begonen dus snele groei zo wel te pas komen;)
 

DeletedUser

Die mensen hebben meestal premium en doen veel opdrachten. Alhoewel het ook wel mogelijk is als je extreem actief bent.

Oja, misschien kun je in het vervolg je topic een iets logischer onderwerp geven....Dat houdt de boel wat overzichtelijker.
 

DeletedUser

De eerste 10 levels moet je je bezig houden met opdrachten en met de vaardigheid "Met dieren omgaan" of "Paardrijden".
Ikzelf heb dit gedaan op W6, en ben daarmee in 48 uur naar level 9 geraakt.
 

DeletedUser

bedankt zal het doen;)
Ale twee de dingen:D

Ik zou er maar eentje pakken.

Persoonlijk ben ik voor "Paardrijden".
Ik sta op W6 nu op +- op rang 110.

Dus het werkt.
Nadat je dat gedaan hebt, moet je "Vallen opzetten" pakken.
 
snel levelen is in dit spel niet belanrijk
ik zou voor het geld gaan
hoe meer geld je hebt hoe meer kleren je kunt kopen
en dan worden de opdrachten later wat makkelijker
 

DeletedUser

snel levelen is in dit spel niet belanrijk
ik zou voor het geld gaan
hoe meer geld je hebt hoe meer kleren je kunt kopen
en dan worden de opdrachten later wat makkelijker

Eenmaal je level 50 hebt, heb je eigenlijk wel van elke soort de beste kleren.
Dus al ga je voor ervaring, dan krijg je je kleren nog op level 50.
Dan kan je de opdrachten op dat moment voltooien.
Als je voor het geld gaat, zou je op level 30 al alle kleren kunnen hebben.
 

DeletedUser

Ja, je moet natuurlijk wel doen wat je wil trainen, dus niet alleen zeggen wat iedereen zegt, je kan ook duellant worden, niet zomaar iets doen waarvan je weet of het alleen in het begin goed is of in het begin EN het einde:rolleyes:
 

DeletedUser

je moet vooral weten wat JIJ wil doen, wat anderen beste vinden doet er dan eigenlijk helemaal niet toe
 

DeletedUser

Eenmaal je level 50 hebt, heb je eigenlijk wel van elke soort de beste kleren.
Dus al ga je voor ervaring, dan krijg je je kleren nog op level 50.
Dan kan je de opdrachten op dat moment voltooien.
Als je voor het geld gaat, zou je op level 30 al alle kleren kunnen hebben.

Op level 50 heb je ABSOLUUT nog niet alle kleren die wilt hebben als je normaal speelt. Misschien als je puur voor geld gaat maar anders zeker niet.

Ontopic, je kunt zelfs wel meer levels stijgen op 1 dag. Inderdaad gewoon de opdrachten doen en premium helpt ook behoorlijk.
 

DeletedUser

Eenmaal je level 50 hebt, heb je eigenlijk wel van elke soort de beste kleren.
Dus al ga je voor ervaring, dan krijg je je kleren nog op level 50.
Dan kan je de opdrachten op dat moment voltooien.
Als je voor het geld gaat, zou je op level 30 al alle kleren kunnen hebben.

LOL, ik ben level 60 op W5, en wil nog voor minstens 135 000 $ kleren kopen hoor. :p
 

DeletedUser

Op level 50 heb je ABSOLUUT nog niet alle kleren die wilt hebben als je normaal speelt. Misschien als je puur voor geld gaat maar anders zeker niet.

Ontopic, je kunt zelfs wel meer levels stijgen op 1 dag. Inderdaad gewoon de opdrachten doen en premium helpt ook behoorlijk.

Zal ik het zo zeggen:
Op level 50 had ik:
- Edele laarzen
- edele ruiterlaarzen
- edele overjas
- edele leren jas
- gouden buffel
- quarter horse
- Hoogwaardige legerrevolver

en nog wat probducten, en fortwapens.

Dat vind ikzelf genoeg om dé arbeiden te doen, die ik later wil.
 

DeletedUser

Dan duurt het nog heel lang voor je alle goede arbeiden kan doen. Als je je kledingassortiment wat uitbreid kun je eerder meer en betere jobs doen.
 

DeletedUser

Dan duurt het nog heel lang voor je alle goede arbeiden kan doen. Als je je kledingassortiment wat uitbreid kun je eerder meer en betere jobs doen.

Nu heb ik als overige doel, nog gewoon om alle sets te krijgen.
Die hoop ik te hebben op level 70.

Nu heb ik er 12 items van.
 

DeletedUser

Ik W6 doe ik om de dag
Arbeiden voor geld
Arbeiden voor geluk
Arbeiden voor ep punten
zover ik weet sta ik nog steeds in de top 10 maar zal NOOIT alles hebben voor level50 wat ik wil :)
Maar ik moet wel zeggen ik heb me nu een keer gespeciliseerd op paardrijden vindt het wel leuk :) maar dat heb ik iedereen moet zijn EIGEN gevoel achterna :)
 

DeletedUser

Somige mensen groeien in 1 dag al naar lvl 4/5
Hoe kan dit?

Wil dat graag ook ben net begonen dus snele groei zo wel te pas komen;)

In het begin ging ik ook snel, binnen 2 dagen level 6 ofzo
Door gewoon de beste opdrachtjes te doen en de opdrachten in de saloon doen ;)
 

DeletedUser

Ik ook ik was bouwer, ging in het begin wel snel maar nu begin ik stilletjes aan te zakken in de ranglijst
 

DeletedUser1053

Ik ook ik was bouwer, ging in het begin wel snel maar nu begin ik stilletjes aan te zakken in de ranglijst

Dat is altijd zo, in het begin zijn de arbeiden voor bouwers ook ontzettend goed (spoorweg aanleggen, telegraaf masten opstellen, trein station bouwen, boerderij bouwen). Overal zit 2x bouwen in en het ervarings percentage is best hoog voor het level wat je nodig hebt om deze arbeiden te kunnen. Maar later heb je er niet veel meer aan, dan zakken de bouwers inderdaad weer wat. ;)
 

DeletedUser

Dat is altijd zo, in het begin zijn de arbeiden voor bouwers ook ontzettend goed (spoorweg aanleggen, telegraaf masten opstellen, trein station bouwen, boerderij bouwen). Overal zit 2x bouwen in en het ervarings percentage is best hoog voor het level wat je nodig hebt om deze arbeiden te kunnen. Maar later heb je er niet veel meer aan, dan zakken de bouwers inderdaad weer wat. ;)

Inderdaad maar meestal bv. op wereld 5 kan ik nu alle bouwen arbeiden dus ga ik nu voor lijken bestelen via handvaardigheid wat ook wel handig is.
 
Bovenaan