• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Hoe gaan we in vredesnaam deze FG-crisis oplossen?

DeletedUser

Gewoon alle fortjes aan Playboy Mansion geven. Lijkt mij de beste oplossing :p

 
Als je een kant kan kiezen en ziet dat er om een onuitgebouwd fort wordt gevochten, ga dan verdedigen.
Als je ziet dat er om een uitgebouwd fort gevochten wordt, ga dan aanvallen.
Als dat een beetje vaker gedaan wordt, zijn we al een stap dichter bij leuke FGs :D

Dat werkt zo op elke wereld, trouwens.. :p
 

DeletedUser

Als je een kant kan kiezen en ziet dat er om een onuitgebouwd fort wordt gevochten, ga dan verdedigen.
Als je ziet dat er om een uitgebouwd fort gevochten wordt, ga dan aanvallen.
Als dat een beetje vaker gedaan wordt, zijn we al een stap dichter bij leuke FGs :D

Dat werkt zo op elke wereld, trouwens.. :p

Maar dan staat er bij een onuitgebouwd fort geen attack :p. Maar ik snap je punt xD

 

DeletedUser

Gewoon losknallen daar. In het begin is er altijd en oneerlijke verdeling. Veel nuggetgebruik, weinig mensen die powerlevelen. HP is idioot hoog bij diegene die geen verstand van FG's hebben en de paar skillers die we dan hebben moeten helaas wijken voor de nuggetgebruikers. Niet te spreken van de overweldigende hoeveelheid duellisten steden die er zijn. Steden die geen focus op FG's hebben. Maar wel focus hebben om diegene die maar dan 4 uur vantevoren bij zo'n fort gaan staan. Dat is natuurlijk sharkbait.

Dit zal zich later nog uitlijnen. Gelijktrekken komt met de tijd. Tot die tijd even er op losknallen :shootout:
 

DeletedUser4130

Als er inwoners van iets als "Playboy Mansion" rondlopen in zulke gevechten, zie ik niet ik waarom we van een crisis zouden spreken :laugh:
 
Bovenaan