• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Hobby

DeletedUser

Ja klopt, voor mij is het ook hobby.. Maar ik probeer er m'n werk van te maken! :p Ooit.. later.. En soms ben ik de optredens ook meer dan zat.. Elk weekend weer ergens op een podium staan kan vrij vermoeiend worden.. xD
 

DeletedUser

Ja klopt, voor mij is het ook hobby.. Maar ik probeer er m'n werk van te maken! :p Ooit.. later.. En soms ben ik de optredens ook meer dan zat.. Elk weekend weer ergens op een podium staan kan vrij vermoeiend worden.. xD

dan moet je baantje ernaast hebben naast al die optredens voor het werk tegenwoordig.

Onze dirigent doet het ook als volledig werk, aantal orkesten + in grote orkesten/opnames meespelen.
Daarnaast om rond te komen bij koeriersbedrijf werken
 

DeletedUser

dan moet je baantje ernaast hebben naast al die optredens voor het werk tegenwoordig.

Onze dirigent doet het ook als volledig werk, aantal orkesten + in grote orkesten/opnames meespelen.
Daarnaast om rond te komen bij koeriersbedrijf werken

Ja, mooi niet dat ik dirigent ga worden.. :) Ik wil opleiding Docent Muziek doen, dus ik ga voor de klas staan... en daar is altijd wel werk in te vinden.. voldoende werk ook nog eens.. ;)
 

DeletedUser

-vogels houden (kweken/fokken), kben al 1x nederlands kampioen 2009 (jeugd)
geworden en 2x district kampioen (Gelderland) 2008 & 2009 geworden (jeugt

Geef is een foto van je vogels. Parkieten?

srry geen parkieten maar tropen
ik ben geen held in blaadjes erop zetten maar ik geef je wel een link met het soort vogeltje waarmee ik prijzen heb gewonnen de kleine cubavink (recht man links pop = vrouwtje)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Dus dat zijn vogels van jouw?

Inderdaad mooie beesten.
Niet dat ik er verstand van heb maar toch..
 
Volgens mij was dat een plaatje van het soort vogels waarmee hij gewonnen heeft. Niet zíjn vogels dus, maar soortgelijke. ;)
 

DeletedUser

Met Lego bouwen, Computeren,met de hond spelen en verder eigenlijk niks :p
 
Bovenaan