• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Het Verzet

DeletedUser12001

Hallo allemaal,

Zoals jullie misschien wel weten, is het -V³- imperium uit JFA gestapt. Ascalon Heeft het zelfde meegemaakt met UC.
Hier wil ik verder niet te ver op in gaan, want dit gaat sowieso al een lange brief worden.

Waar het op neer komt, is dat wij nu samen een nieuw bondgenootschap starten: Het Verzet.
Wij bestaan tot nu toe alleen nog maar uit -V³- en Ascalon.

Dit bondgenootschap verzet zich zoals de naam het al zegt tegen massa-groepen met 5 steden (exclusief zustersteden) of meer die teveel territorium in handen krijgen.
Dit omdat zij het evenwicht en de spanning uit het spel halen, en dat komt het plezier niet ten goede.

Maar natuurlijk kunnen we dit niet helemaal alleen. Wil jij ons helpen bij deze missie ? Bekijk dan even de onderstaande mogelijkheden :

=> Indien je leider bent van een stad in onze buurt, dan kan je deze inschrijven voor onze vriendenkring. Dit kan je doen bij Fire-Wolf of Valk.

=> Als je een actieve en gezellige speler bent die opzoek is naar een stad, dan kan je je ook aanmelden voor een plaats in één van onze steden.
* -V³- Swords > Fire-Wolf (voor Fortuitbouwer, of fortvechter level 30+)
* -V³- Powerrrr > Skullman94 (voor level 10+)
* Ascalon City > Valk of SMLT (voor level 30+)
* Ascalon City II > HB2 (voor level 10+)

Mvg,
Valk & Fire-Wolf
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser12632

Dit bondgenootschap verzet zich zoals de naam het al zegt tegen massa-groepen met 5 steden (exclusief zustersteden) of meer die teveel territorium in handen krijgen.

Maar natuurlijk kunnen we dit niet helemaal alleen. Wil jij ons helpen bij deze missie ? Bekijk dan even de onderstaande mogelijkheden :

=> Indien je leider bent van een stad in onze buurt, dan kan je deze inschrijven voor onze vriendenkring. Dit kan je doen bij Fire-Wolf of Valk.

ben je niet een klein beetje hypocriet?

"we verzetten ons tegen grote bondgenoten", "maar iedereen kan zich bij ons aansluiten".
 

DeletedUser

ben je niet een klein beetje hypocriet?

"we verzetten ons tegen grote bondgenoten", "maar iedereen kan zich bij ons aansluiten".

Hield Spartacus audities toen hij een verzet/opstand pleegde?
Hield Willem van Oranje audities toen hij de Spanjaarden wilde verdrijven?
Hielden de Amerikaanse Koloniën audities toen ze zich onafhankelijk wilden maken van de Engelsen?

Nee, ze waren blij met ieder die ze konden krijgen. De 'bezetters' hadden de ervaring, de opstandelingen moesten het met overmacht en tactiek doen.
Lijkt me dus niet hypocriet.;)
 

DeletedUser

En even over dat andere, -V³- is zeker niet gestopt, dit bondgenootschap bestaat gewoon nog..

Beetje jammer dat nadat jacky weg is niemand er meer in geloofd..
En dat DC dan onze leden weg moet jatten..
Maar we komen er wel weer bovenop:)
 

DeletedUser12477

Ik wil met mijn (kleine) stad wel meedoen! mijn stad heet:

mijn stad voeg me toe!
 

DeletedUser

En even over dat andere, -V³- is zeker niet gestopt, dit bondgenootschap bestaat gewoon nog..

Beetje jammer dat nadat jacky weg is niemand er meer in geloofd..
En dat DC dan onze leden weg moet jatten..
Maar we komen er wel weer bovenop:)

Wij jatten niet. ze melden zich bij ons aan:p
 
Bovenaan