• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Het ''Ik wil graag kopen'' topic

DeletedUser10506

Die 2 broeken en die jas zijn ook de enige die ontbreken in hun soort voor mijn prestaties. Jammer genoeg heb ik ze nog niet op w1 gezien.

Anders zou ik zoals mr Edwards, ze graag eens lenen :)
 

DeletedUser16039

Ik zoek 5 gebraden kalkoenen voor een opdracht.
Iemand die mij hier mee kan helpen?
 

DeletedUser6405

Helaas mr Edwards, maar ik zal het in de gaten houden. Alleen die jas nog?
 

Deleted User - 308552

Nee, want in dat topic hoort het 1 post te zijn :p

Zover ik weet is het niet mogelijk voor een mod om een topic om te zetten in een post behalve door cntr-c en cntrl -v te doen :p

Volgens mij kan dat wel hoor. Topics samenvoegen. (voor de mods: selecteer twee topics en dan van het dropdown menu "topics samenvoegen", als het goed is worden de topics samengevoegd in volgorde van de posts)
 

DeletedUser6377

Volgens mij kan dat wel hoor. Topics samenvoegen. (voor de mods: selecteer twee topics en dan van het dropdown menu "topics samenvoegen", als het goed is worden de topics samengevoegd in volgorde van de posts)

volgens mij kunnen de mods prima zelf bepalen wat wel of niet mogelijk is. Onuitstaanbare streber die je bent.
 

DeletedUser6405

Bedankt voor de tip Tanais. Zoals je ziet is het gelukt!

Graag nu weer on-topic. Iemand de jas al gevonden?
 

DeletedUser

Boldie zoekt een Cullen Baker jas en ook Cullen wapens. Indien je iets hebt stuur maar een telegram! Ik heb er aardig wat cash voor over!
 

DeletedUser16039

ik zoek voor een opdracht 5 gebraden kalkoenen, is er iemand die mij hierbij kan en wil helpen?
 

DeletedUser16039

plantaardige meelballetjes

Wie kan er voor mij 5 plantaardige meelballetjes maken?
 
Bovenaan