1. Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
    Ontzet Notitie

het Faal-Verhaal van charden

Discussie in 'De Kunstverzamelaar' gestart door charden, 20. jun 2013.

Deel deze pagina

1. De Culturele oorlog
    De strijdende partijen hadden al in de gaten dat dit niet alleen een oorlog word met wapen, maar ook met cultuur. Ze moesten de mensen van de stad overhalen om het met ze eens te worden, iedereen wist dat dat moeilijk ging worden.
    De piraten, natuurlijk helemaal dronken, gingen aan de gang om hun heilige boek te verkopen
    de bierbel en bieran, ook gingen ze posters kopen met daarop ‘We Want You For The Pirate Army’
    ook gingen de piraten piratenliedjes leren aan de bevolking.
    De spammers gingen ook aan de slag met de culture war, ze ratelde door over hun plannen.
    ook de afrikanen gingen in naam van de spammers de stad in, iedereen moest een Afrikaans liedje kennen, anders kreeg je BOEM-AUWIE zoals dat heette in de Afrikaanse cultuur, sweeney was zo moe, hij ging (met zijn dikke reet) op de grond zitten, tenminste dat had hij gehoopt hij zat op een flinke araluen, ai dat doet zeer. Mic99 mocht araluen uit de kont van sweeney halen, elke keer als sweeney moest huilen van de pijn, ging mic hem opbeuren, zo zei hij een keer: laat gewoon een scheet, dan moet araluen huilen en dat is leuk. Zo gezegd Zo gedaan, sweeney moest zo hard lachen dat die uit ara’s stekeltjes kwam.
    De bejaarden hielden niet zo van slijmen (alleen van koffie), dus wouden zei een normaal gesprek, hierop vroeg Ace (die al zijn maximum sigaretten had gerookt die dag) of er ook leiders waren.
    Die waren er nog niet, er werden verkiezingen gehouden en de uitslag was: Marietijnie en zijn rechterhand Niekdot, Niekdot stond eigenlijk eerste in de verkiezingen, maar hij kon zijn handtekening niet schrijven, niekdot is namelijk spastisch.
    de bejaarden hadden uitgelegd welk merk koffie ze het liefst hadden, Marietijnie en zijn spastische maatje luisterden aandachtig, het was inmiddels al 7 uur ’s avonds en de bejaarden vielen langzaam in slaap, alleen Red Jones bleef maar door lullen waarom AH huismerk beter was dan Douwe Egberts, ook Smoking Ace was nog wakker maar vond toch Douwe Egberts beter, zeg nou zelf, als je 5 miljoen pakken koffie heb gekocht, krijg je gewoon een gratis koffiezetapperaat (met 200 euro bijbetaling).
    Na uren lang discusieren had marietijnie de oplossing: als jullie een bejaardentehuis krijgen, krijgen jullie 2 koffiezetapparaten, eentje voor AH huismerk en eentje voor DE.
    Bij de slaven van jack werd een drukke dag verwacht, Coca Chris en ik moesten posters uitdelen van de dictator, niemand nam ze aan, dus gaf ik ze met het oud-papier mee
    van die opbrengst heeft coca nieuwe luiers voor mij gekocht, en Chris Antidepressiva.
    Team duel had geen zin om mensen te gaan overhalen met woorden, ze dreigden gewoon met de dood (werkt altijd!)
    Team WAR was dus eindelijk aangekomen. Maar het was geen stad, het was gewoon een hallucinatie. Na uren rondlopen kwamen ze in een grot daar zat een gek ‘beest’ met een ring om zijn hand, en het riep met een schrillen stem: driegol!, iedereen kwam het bekend voor, van een film ofzo?. maar goed, hij had het iets over een rijk midden-aarde. Aangezien Team War honger had schoten ze dat ‘ding’ kapot, wat is zo’n driegol toch smerig, ach het is iets
    Team Zoöfilie was wéér te druk met andere dingen

2. marietijnie

marietijnie

Leuk Bevonden:
    0
    Marietijnie, de grote bejaardenkoning :laugh:

3. nee je bent de bemiddelaar* van de stad

Laatst bewerkt door een moderator: 11. jul 2013
  4. Tim19

Tim19

Leuk Bevonden:
    4
    Kwacht nog op een groot plot :unsure:

5. iets met ufo's? :p

6. Jack Stonehand

Jack Stonehand

Leuk Bevonden:
    0
    jouw verhalen zijn zo random :p :laugh:

7. niet echt tanais, basbad is nog niet verbannen :p

8. Sweeney Todd

Sweeney Todd

Leuk Bevonden:
    0
    Zo te lezen heb ik zonet het raarste ooit in men kont gehad :blink:

9. ajeblieft cactus meneer

mooi toch? :p

Laatst bewerkt door een moderator: 11. jul 2013
  10. niekdot

niekdot

Leuk Bevonden:
    0
    ik spastisch :/

11. marietijnie

marietijnie

Leuk Bevonden:
    0
    En mijn hulpje :laugh:

12. dan moet je maar niet zeuren :p

13. Een Normale dag in het wilde westen (zou jack zeggen).

Jack kon het gezeur van lonca niet waarderen, wat wilt hij graag van die graftak af.
    Zijn slaven waren aan het genieten van een nieuwe bar, luiers en antidepressiva, dus moet die arme jack het zelf maar weer doen.
    Hij ging naar de stad met zijn ufo, de reis verliep goed totdat er opeens een geluid te horen was: piep piep,’WHAAAAAAA E….E…N MUIS!!!!!!!!!!!!!!!’ het was mic(key Mouse) .
    Jack huilde en krijste, het ging ongeveer zo:’ WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA CHARDEN VERANDER DIT STOMME VERHAAL VAN JE!!!!!!!!’.
    Toen kwam de heldhaftigste knapste slimste en ook nog eens bescheiden het was: CHARDEN, ik sloopte mic helemaal, ik trapte dat ding helemaal naar de disney begraafplaats.
    Ondertussen bij de piraten was piraatje helemaal geschrokken hij dacht dat hij nog dronken was, hij zag opeens een ufo langs komen met een hele dikke krijsende enge man, het moet een hel zijn geweest, Charlotte en nikky probeerde hem nog te helpen maar….. het overkomt iedereen maar hij was nog zo jong :’( .
    De bejaarden wouden het bejaardenhuis in de stad bezoeken, maar ze vonden alleen maar dementen, 1 man zat op een stoel met een goed glas wijn, hij had foto’s van italie achter zich hangen, en een bekwijld naambordje met pridder erop.
    Hij telde steeds tot 3 en vertelde dan een wijsheid ‘hoi’ zei ace ‘ 1. 2. 3. eet je bord op daar woord je sterk van’: zei pridder, ‘zouden wij hier een nacht mogen doorbrengen’ vroeg ace, ‘1. 2. 3. stop met roken dat is ongezond’ zei pridder weer terug.
    ‘Als ik wil roken dan doe ik dat’ zei ace boos terug, ‘1. 2. 3. spreken is zilver, zwijgen is goud.
    ‘Waarom tel je steeds tot 3’ vroeg ace, ‘1. 2. 3. 4. 5. beter?’ ketste pridder terug.
    ‘ik was gewoon benieuwd’ zei ace, de normaal heel rustige pridder riep in paniek heel hard ‘DRIE DRIE DRIE HET GEHEIM VAN DE STAD IS DRIE , LAAT ME MET RUS T, NIET MIJ, NIET MIJ’.
    Ace schrok hiervan en ging maar weg, liet de demente in zijn eentje.
    ‘haha wat een dombo’ zei pridder, de ooit zo rustige wijze man was veranderd door een vloek, de vloek van de drie geesten.
    De drie grondleggers hadden een fout gemaakt, ze dachten dat pridder een spion was, dat was niet zo, maar toch kreeg hij de vloek.
    Hij leid nu de bandieten, een geducht man, wijs, ziet er betrouwbaar uit, en een goed leider, pridder kan geweldig goed zorgen voor zijn bandieten, maar heerst ook nog eens.
    ondertussen was team Zoöfilie weer te druk bezig .
    Team War was nog steeds aan het ronddwalen over het strand, sheap liep al mank maar is door de wandeling in een Duits gat gevallen, hij heeft zijn andere been ook gebroken, goed nieuws voor team war, heerlijke kabab!

14. Jack Stonehand

Jack Stonehand

Leuk Bevonden:
    0
    als dat een normale dag is :|
    ik heb wat gemist vorige week :|

maar verder leuk verhaal :D ik mis iets als een 'verhaallijn' maar wel heel leuk hoor :D

15. verhaallijn pffffffff wat heb je aan een verhaallijn als je kebab heb?

maar er komt een verhaallijn, maar jij bedenkt een verhaallijn en dan ga je die uittypen, ik maar random verhaal en zie dan de keer erop wat leuk is

Laatst bewerkt door een moderator: 28. jul 2013
  16. pridder

pridder

Leuk Bevonden:
    0
    Zo slecht kom ik er niet van af :no: :D

17. ach ik vond het te zielig om je echt dement te maken, maar dat kwijlen was geen grapje :p

18. driegol serieus -,-

19. Sweeney Todd

Sweeney Todd

Leuk Bevonden:
    0
    Char, Dries heeft zelfs een forumacc aangemaakt speciaal om dat te zeggen... voel je vereerd xD

20. Jack Stonehand

Jack Stonehand

Leuk Bevonden:
    0
    neuh dat acc bestaat al 1,5 jaar