1. Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
    Ontzet Notitie

het Faal-Verhaal van charden

Discussie in 'De Kunstverzamelaar' gestart door charden, 20. jun 2013.

Deel deze pagina

1. hannes123

hannes123

Leuk Bevonden:
    0
    Haha jij ben je weeral herbegonnen?

2. Hij zegt dat hij stopt, maar hij 'speelt' gewoon verder onder dezelfde of andere naam :p

3. hannes123

hannes123

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje raar zo 20x onder een andere naam herbeginnen, maar goed .. :)

4. aangezien er wel meer zo'n verhaaltje hebben, dacht ik laat er ook maar eentje maken (de stad op het begin is bedacht, de leider is ook geen specifiek iemand) (het gaat over briscoe)

deel 1 intro

Op een dag in het wilde westen, een zoals de andere. Werd een stad gesticht, een klein stadje met wat cowboys, indianen, goudzoekers en nog wat mensen.
    Het dorp werd al snel een stad met kleermaker, wapen-smid, en een kerk, in dat kleine stadje was een geweldige leider die goed met iedereen kon omgaan. Het stadje veroverde het ene fort na het andere.
    Iedereen was jaloers op de leider, maar zoals elke Tw-speler komt er een eind aan het spelen.
    Het stadje, inmiddels een stad, had geen leider meer, en toen begon de strijd om de stad, iedereen wou de stad hebben.

deel 2 de 'teams''

team - leider - leden

dicator, jack stonehand - slaven charden-j, Coca371 en vader van jack, lonca

de bejaarden, smoking ace - red-jones,matthewdew,taylor-jones

team spam, sweeney toad - Driesar, Obbi, Mic99, man met hamer

Zoöfilie, Kill4Free - Omofagia

team duel, MrStone - Tim19, michel636, vissenhoofd

de piraten, Piraatje - Charlotte,rob357,legandary,Nikky4life, joostje31

Team WAR Cherif-Sheap - Assasins-Creed, referer, piedge

deel 3 de idealen van de strijders

de dictator, een nieuw bejaarden-huis voor papa lonca, ze werken samen met de bejaarden.
    omdat die papa lonca snappen (en omdat ze lonca willen zien verdwijnen in het zorg-centrum), toch zijn het stiekeme vijanden omdat zoon jack, het alleen voor papa lonca bedoelde

de bejaarden willen een nieuw bejaardenhuis, het oude is versleten, en heeft niet eens een esspreso-apparaat, dat is het enige wat ze willen.
    zeg nou eerlijk zo'n bejaard stel verdiend toch gewoon een goede kop koffie

team spam willen de stad, om een nieuw spamhoofdkwartier te maken. om vanaf daaruit de wereld te gaan veroveren in de naam van Zuid-Afrika,
    dit zei keizer sweeney gister in een persconferentie (eigenlijk in de chat :p)

team Zoöfilie willen een stal bouwen, om hun 'vrienden' te bewaren, en daar is ruimte voor nodig

team duel eist de overgave van iedereen in heel the west, de volgende boodschap is getraceerd op de telefoon van MrStone.
    'als ze nou eens op een rij gaan staan, met een hele boel geld, dan hoeven wij alleen nog maar te schieten en winnen we de stad' hiervoor is deze stad een mooi gebied om de lijken te dumpen

de piraten willen een haven bouwen aan de stad, en een scheepsdok, ook eisen ze dat forten, grote boten worden, helaas voor de piraten is inno het hier niet mee eens, we hebben ook de telefoon van piraatje kunnen traceren wel 2 keer zelfs, hier de 2 interessante gesprekken. 'why is the rum gone?"
    en 'Yar - har - fiddle-dee-dee, being a pirate is all right with me!
    Do what you want 'cause a pirate is free, you are a pirate!'

team WAR wil natuurlijk de war winnen, ze willen langs de stad, een weiland neerzetten, voor sheap. volgens bronnen komt er speciaal voor assasins-creed, een nagemaakt Rome en Constantinopel

5. Tim19

Tim19

Leuk Bevonden:
    4
    Mag ik ook Stone kicken en zelf leider worden? :D

6. Jack Stonehand

Jack Stonehand

Leuk Bevonden:
    0
    bovenstaand bericht telt een 20tal lettertekens teveel, en dat ene 2 posts er oven telt er 20² te weinig :p
    wat een ingewikkeld verhaal :huh:

7. Sweeney Todd

Sweeney Todd

Leuk Bevonden:
    0
    Zuid-Afrika <3 :cool:

8. aangezien er wel meer zo'n verhaaltje hebben, dacht ik laat er ook maar eentje maken (de stad op het begin is bedacht, de leider is ook geen specifiek iemand) (het gaat over briscoe)

deel 1 intro

Op een dag in het wilde westen, een zoals de andere. Werd een stad gesticht, een klein stadje met wat cowboys, indianen, goudzoekers en nog wat mensen.
    Het dorp werd al snel een stad met kleermaker, wapen-smid, en een kerk, in dat kleine stadje was een geweldige leider die goed met iedereen kon omgaan. Het stadje veroverde het ene fort na het andere.
    Iedereen was jaloers op de leider, maar zoals elke Tw-speler komt er een eind aan het spelen.
    Het stadje, inmiddels een stad, had geen leider meer, en toen begon de strijd om de stad, iedereen wou de stad hebben.

deel 2 de 'teams''

team - leider - leden

dicator, jack stonehand - slaven charden-j, Coca371 en vader van jack, lonca

de bejaarden, smoking ace - red-jones,matthewdew,taylor-jones

team spam, sweeney toad - Driesar, Obbi, Mic99, man met hamer

Zoöfilie, Kill4Free - Omofagia

team duel, MrStone - Tim19, michel636, vissenhoofd

de piraten, Piraatje - Charlotte,rob357,legandary,Nikky4life, joostje31

Team WAR Cherif-Sheap - Assasins-Creed, referer, piedge

deel 3 de idealen van de strijders

de dictator, een nieuw bejaarden-huis voor papa lonca, ze werken samen met de bejaarden.
    omdat die papa lonca snappen (en omdat ze lonca willen zien verdwijnen in het zorg-centrum), toch zijn het stiekeme vijanden omdat zoon jack, het alleen voor papa lonca bedoelde

de bejaarden willen een nieuw bejaardenhuis, het oude is versleten, en heeft niet eens een esspreso-apparaat, dat is het enige wat ze willen.
    zeg nou eerlijk zo'n bejaard stel verdiend toch gewoon een goede kop koffie

team spam willen de stad, om een nieuw spamhoofdkwartier te maken. om vanaf daaruit de wereld te gaan veroveren in de naam van Zuid-Afrika,
    dit zei keizer sweeney gister in een persconferentie (eigenlijk in de chat )

team Zoöfilie willen een stal bouwen, om hun 'vrienden' te bewaren, en daar is ruimte voor nodig

team duel eist de overgave van iedereen in heel the west, de volgende boodschap is getraceerd op de telefoon van MrStone.
    'als ze nou eens op een rij gaan staan, met een hele boel geld, dan hoeven wij alleen nog maar te schieten en winnen we de stad' hiervoor is deze stad een mooi gebied om de lijken te dumpen

de piraten willen een haven bouwen aan de stad, en een scheepsdok, ook eisen ze dat forten, grote boten worden, helaas voor de piraten is inno het hier niet mee eens, we hebben ook de telefoon van piraatje kunnen traceren wel 2 keer zelfs, hier de 2 interessante gesprekken. 'why is the rum gone?"
    en 'Yar - har - fiddle-dee-dee, being a pirate is all right with me!
    Do what you want 'cause a pirate is free, you are a pirate!'

team WAR wil natuurlijk de war winnen, ze willen langs de stad, een weiland neerzetten, voor sheap. volgens bronnen komt er speciaal voor assasins-creed, een nagemaakt Rome en Constantinopel

deel 4
    de piraten zetten al hun slagschepen met schrof geschut op de verdedigende burgers die geen zin hadden, om heel de dag Yahar te horen.
    toen de avond naderden, stopte ze met vechten, trokken witte maskers aan en liepen het schip uit, meteen naar de saloon.
    piraatje gaf opdracht om de deur open te breken om gezellig te praten met de spammers, nikky4life en xxxcharlotte maakte de deur open, en feesten erop los. het is geen geheim dat charlotte meer dan 3 xxx kreeg van piraatje, en nikky had zoveel gezopen dat die op het eind nikky0life heten
    ondertussen in het bejaardenhuis waar ace buiten stond te roken, kwam dwerg aan, hij kon niet slapen omdat er zoveel lawaai was, 'dit is de druppel'(koffie).
    'het is een schande dat hun ons bejaardenhuis inpikken en dat wij er niks tegen doen', ik wil nu gaan zei ace.
    ze probeerde TJ de grootste vechtersbaas tevergeefs wakker te maken, ook matthewdew de beste gevechts-leider werd niet wakker, dus gingen ze met z'n 2'en op pad naar de stad
    ondertussen in de saloon had sweeney wat tactieken bij de dronken piraten afgetroggeld, hij zag het somber in, en ging samen met mic99 de grootste denker van de spammers (ik zei niet dat hij slim was) in een kamer zitten.
    Na uren denken wist sweeney het, hij nam contact op met keizer Oeloeboeloe III uit Zuid-Afrika, die stuurde 2 divisie's met krijgers naar het westen
    Team duel stond buiten de deur elke dronkenlap in elkaar te slaan,
    voor geld en ep, dat lukte aardig totdat sweeney en obbi naar buiten kwamen, team duel ging dus even naar de kruitvat voor nieuwe pleisters
    Team WAR zag de toekomst somber in, ze konden de stad niet vinden en hadden geen eten meer. ze zagen een stad, sheap rende er op af, toen er opeens een speer door zijn been vloog, de Afrikaners waren dus aangekomen, ze liepen gelukkig verder.team WAR had nu heerlijke kabab, sindsdien loopt sheap scheef
    Team Zoöfilie, was te druk bezig met hun 'zaakjes'
    de slaven werden er op uit gestuurd om wat te drinken te halen, geen cola dat deed hem denken aan een vervelend mannetje, dus werd het bier, die hadden ze alleen nog maar in de saloon, en iedereen haatte de dictator maar durfde dat niet te zeggen, er werd gebuigt voor de dictator, of zoals hij zichzelf noemde, geweldige slimme koninklijke mooie hoogheid jack. hij dronk zijn biertje op sloeg een piraat tegen de vlakte, en ging weer naar huis

Laatst bewerkt door een moderator: 22. jun 2013
  9. niekdot

niekdot

Leuk Bevonden:
    0
    gelukig
    ik zit er nog niet in :)

10. Ik sta niet op je vriendenlijst maar wel in het verhaal
    Wats deze :hmf:

En m'n naam is nog verkeerd geschreven ook, schandalig!

11. Jack Stonehand

Jack Stonehand

Leuk Bevonden:
    0
    Ben jij echt speciaal geregistreerd om dat hier te komen zeggen??
    Ik schrijf ook verhaaltjes hoor :o
    Nice verhaal trouwens, beetje bizar soms maar dat is wel grappig :D

12. niekdot

niekdot

Leuk Bevonden:
    0
    jack
    jou verhaaltje was ook heel leuk met die aliens :D

13. zat dries 2 keer in jou verhaal?

14. niekdot

niekdot

Leuk Bevonden:
    0
    verder

gaat dit nog verder?

15. coca371

coca371

Leuk Bevonden:
    0
    btw wrm ben ik eig slaaf?? ik sta boven jack :|

16. ik ga straks denk ik wel ff verder

17. Tanais

Tanais

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben vandaag maar eens aardig (en te actief), alle spam etc is verwijderd :)

18. charden ik EIS EEN PLEK ALS CACTUS

19. bedankt tanais

ik ga maar weer mn verhaal maken

20. marietijnie

marietijnie

Leuk Bevonden:
    0
    en ik EIS EEN PLEK IN HET VERHAAL :D

desnoods ook als cactus :laugh: