• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

HeerenVille zoekt inwoners

DeletedUser

Hallo allemaal,

Het landelijk gelegen HeerenVille is naarstig opzoek naar nieuwe inwoners, welk level maakt op dit moment niet zoveel uit, als je maar actief bent en bereid bent om gemiddeld per dag een uurtje beetje werk in het dorp te steken, we moeten tenslotte wel vooruit.
HeerenVille ligt in het rustige deel van de map, waar nog niet veel steden zijn, pal naast een rivier waar goud is gevonden! Ook de edelstenen zijn niet ver weg. Daarnaast zijn er pal van andere hoogwaardige werkzaamheden in de buurt te vinden.

Wil je ook inwoner worden en mee beslissen over het verloop van de stad, meld je dan snel aan, de eerste 3 aanmelders worden lid van het gemeente bestuur!

Stuur een berichtje naar Uncle John Venderwel
 

DeletedUser

Hallo allemaal,

Het landelijk gelegen HeerenVille is naarstig opzoek naar nieuwe inwoners, welk level maakt op dit moment niet zoveel uit, als je maar actief bent en bereid bent om gemiddeld per dag een uurtje beetje werk in het dorp te steken, we moeten tenslotte wel vooruit.
HeerenVille ligt in het rustige deel van de map, waar nog niet veel steden zijn, pal naast een rivier waar goud is gevonden! Ook de edelstenen zijn niet ver weg. Daarnaast zijn er pal van andere hoogwaardige werkzaamheden in de buurt te vinden.

Wil je ook inwoner worden en mee beslissen over het verloop van de stad, meld je dan snel aan, de eerste 3 aanmelders worden lid van het gemeente bestuur!

Stuur een berichtje naar Uncle John Venderwel

lees je post eens :)
 

DeletedUser

jajaja, heb al gelezen! Goed man, 1 dag spelen en al lvl 5, actieve speler dus, kunnen we zeer goed gebruiken!
 

DeletedUser

Lid

Hi ik wil ook wel lid worden als het kan. Zit alleen pas nog op level 2.
Groetjes,
Pantera.
 

DeletedUser

Zitten op dit moment even vol, maar als er weer plek is zal ik me hier melden. Overigens is er dan op dat moment even geen plek meer in het stadsbestuur.
Tenminste, niet een 'gratis' plek. Als je blijkt heel erg actief te zijn en geschikt te zijn voor zo'n plek, dan komt een ieder zeker in aanmerking!!
 

DeletedUser

Helaas is 1 van onze inwoners zonder opgaaf van redenen vertrokken, we zoeken een nieuwe inwoner in onze groeiende stad, welke WEL bereid is om enige energie en geld in de stad te steken.
Stuur een berichtje naar Uncle John Venderwel, in de game, dat wel.
 

DeletedUser

Ook Heerenville groeit en nu zijn wij opzoek naar een aantal actieve inwoners! Welke bereid zijn om per week een donatie te doen en hun handen uit de mouwen willen steken!
Heb je interesse? Neem dan contact met mij op in het spel!
 

DeletedUser

Jawel dames en heren er zijn nog steeds een paar mooie woningen vrij, wees er snel bij!!
 
Bovenaan