• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

handig?

DeletedUser5789

Ik kom er net achter dat je om aan een fortgevecht deel te nemen lid moet zijn van een stad !

misschien is het een goed idee om dat bij de 'hulp' pagina's te vermelden ?:confused:
 
Dit wordt al vermeld.

Fortgevecht
Een stad kan een fort van een andere stad overnemen door middel van een aanval. Een gemeenteraadslid van de aanvallende stad gaat daarvoor naar het fort en vraagt een gevecht aan. Gedurende de volgende 24 uur moeten er zoveel mogelijk spelers van de aanvallende en verdedigende stad aanwezig zijn om het fort aan te vallen of te verdedigen.

Een fortgevecht aanvragen
Enkel een gemeenteraadslid kan een fortgevecht aanvragen. Hij moet daarvoor bij het fort zijn. Een aanval kost tussen de 3000$ en 10000$, afhankelijk van de fortgrootte. Het geld hiervoor wordt uit de stadskassa genomen. Deze aanval kan je niet meer afbreken. 24 uur later vindt het gevecht plaats.

Deelnemen aan een fortgevecht
Om deel te nemen aan een fortgevecht, moet je je binnen de 24 uur na het aanvragen van het gevecht in het fort bevinden. Een speler van de aanvallende stad kan enkel aanvallen, een speler van de verdedigende stad kan enkel verdedigen.

Zodra een fort aangevallen wordt, krijgen alle spelers van de deelnemende steden een bericht. Het fort knippert op de mini-map, en op de kaart zie je hoe het fort aangevallen wordt.
`

Maar misschien moeten ze het inderdaad er iets explicieter inzetten.
 

DeletedUser5789

spelers van de aanvallende en verdedigende stad aanwezig zijn om het fort aan te vallen of te verdedigen.



Een speler van de aanvallende stad kan enkel aanvallen, een speler van de verdedigende stad kan enkel verdedigen.

dit is natuurlijk veel te vaag,als je lid bent van een stad kun je gewoon aan ieder fortgevecht deelnemen en hoef je niet tot de aanvallende of verdedigende stad te behoren!
 
Dit klopt toch ook niet. ik heb het in het begin eens geprobeerd om een fortgevecht te joinen en dat lukte ook niet. Daarna heb de regels gelezen en volgens mj betekent dit dat alleen spelers van de steden die tot het fort behoren en de steden die de aanval hebben gelanceerd kunnen meedoen. Maar het is idd wel wat te vaag.
 

DeletedUser5789

Dit klopt toch ook niet. ik heb het in het begin eens geprobeerd om een fortgevecht te joinen en dat lukte ook niet. Daarna heb de regels gelezen en volgens mj betekent dit dat alleen spelers van de steden die tot het fort behoren en de steden die de aanval hebben gelanceerd kunnen meedoen. Maar het is idd wel wat te vaag.

Er kan maar 1 speler van 1 stad een aanval op een fort 'lanceren',als het zou kloppen wat jij zegt zouden de aanvallers al snel altijd in de minderheid zijn .

ik vind het trouwens ook wel jammer dat je lid moet zijn van een stad,ik wilde juist op wereld 4 een echte vrijbuiter worden die zich alleen bezig ging houden met de fortgevechten :mad:
 

DeletedUser

Ik kom er net achter dat je om aan een fortgevecht deel te nemen lid moet zijn van een stad !

misschien is het een goed idee om dat bij de 'hulp' pagina's te vermelden ?:confused:

waarom kan ik op elke willekeurige wereld met elk gevecht meedoen dan ???? :p
 
Er kan maar 1 speler van 1 stad een aanval op een fort 'lanceren',als het zou kloppen wat jij zegt zouden de aanvallers al snel altijd in de minderheid zijn .

ik vind het trouwens ook wel jammer dat je lid moet zijn van een stad,ik wilde juist op wereld 4 een echte vrijbuiter worden die zich alleen bezig ging houden met de fortgevechten :mad:

Niet per se he. Kan je mss ook niet aan de hand van de grote van het fort zeggen die en die steden doen ook nog mee? Net zoals aan de hand van de grote het aantal verdidgende steden al bepaald is.

Het zorgt in ieder geval dus duidelijk voor veel verwarring. Zelf als ik dacht dat iets duidelijk was blijkt he totch niet zo te zijn. De hulp zou daarover idd beter uitgebreid worden met duidelijke, niet verkeer te interpreteren info.

waarom kan ik op elke willekeurige wereld met elk gevecht meedoen dan ???? :p

Raar dat dit bij jou wel lukt want bij mij lukt het totaal niet.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Niet per se he. Kan je mss ook niet aan de hand van de grote van het fort zeggen die en die steden doen ook nog mee? Net zoals aan de hand van de grote het aantal verdidgende steden al bepaald is.

Het zorgt in ieder geval dus duidelijk voor veel verwarring. Zelf als ik dacht dat iets duidelijk was blijkt he totch niet zo te zijn. De hulp zou daarover idd beter uitgebreid worden met duidelijke, niet verkeer te interpreteren info.



Raar dat dit bij jou wel lukt want bij mij lukt het totaal niet.

omdat zij bij elke wereld in een stad zit wellicht hé xD
 
Bovenaan