• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Halloween event

DeletedUser14167

het is nog niet op de beta, dus lijkt me sterk dat het morgen al komt
 

DeletedUser16135

dit jaar is op beta ook alles veel later dan de vorige jaren :p
 

DeletedUser1448

er is geen halloween event, was vorige jaren ook niet. We hebben net een event gehad...
 

DeletedUser14167

we hadden vorig jaar toch dat event dat je die rare bloemen moest verzamelen, voor wereld en persoonlijke beloningen? met edelman en aztecan set in de tombola.
 

DeletedUser15117

Dat was het dag van de dood event, oftewel Allerheiligen. Dat is 1 november, maar blijkbaar komt ie dit jaar niet.
 

DeletedUser16209

waarom zo'n drama over een event, weer nieuwe items, weer irl cash of veel $$$ kwijt en nog sterkere setjes, hou het nog ff met deze, gaat ook prima zo
 
Dat valt best mee, want Day of the Day vieren ze vooral in Mexico en dat komt pas na Halloween. Zo dom is het dus niet.
Het is wel slecht dat we er verder nog niets over weten.
Ik zag dat vorig jaar het event op 7-11-14 begon, dus het zal binnenkort ook wel weer komen :)
 

DeletedUser15840

Welgeteld 9,5 (!) uur nadat het event begonnen is, krijgen we nog eens een aankondiging op het forum. Lekker op tijd! :hmf:
 

DeletedUser

Tip: als je nog een kleine 'boempot' van vorig jaar in je inventaris hebt, gooi die dan alvast weg. Anders kan hij niet worden toegevoegd op het moment dat je hem als beloning zou moeten krijgen. En heb je uiteindelijk niets...
Ik las dit zojuist op het Duitse forum van een ervaringsdeskundige...
 

DeletedUser4891

Tip: als je nog een kleine 'boempot' van vorig jaar in je inventaris hebt, gooi die dan alvast weg. Anders kan hij niet worden toegevoegd op het moment dat je hem als beloning zou moeten krijgen. En heb je uiteindelijk niets...
Ik las dit zojuist op het Duitse forum van een ervaringsdeskundige...

en ik maar denken dat het zo slim was om die dingen te bewaren. :D
 
Bovenaan