• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

grootte cummunitie zoekt leden!

DeletedUser

Beste Spelers!

De stad Aztec is op zoek naar actieve leden! dit is een middelgrote stad die nog veel groeimogelijkheden heeft! dus het is zeker een leuke uitdaging!

Deze stad is lid van de cheyenne clan! en word daarom dus ook goed beschermd!
Er zijn ook nog 2 grote zustersteden genaamd: Apache - Mohawk dit zijn 2 grote actieve steden die ons beschermen!

ook kunnen we zonder extra te hoeven betalen in de andere steden shoppen! dus het is makkelijk om bij de grote steden mooie kleren te kopen!

Ik verwacht van mijn inwoners dat ze actief zijn en zich houden aan de stadsregels! verder is iedereen welkom!
Heb je interesse in deze stad schrijf dan een telegram naar Dope of zet hieronder een berichtje. hij zal dan spoedig reageren en de uitnodiging versturen!

Laten we er een gezellige stad van maken!

MVG,
Dope(stadsoprichter)
 

DeletedUser

we zijn nog steeds hard op zoek naar mensen! de stad groeit heel erg hard en heeft veel voordelen van zijn communitie!

zijn er nog mensen op zoek naar een actieve en gezellige stad?
het maakt ook helemaal niet uit welk level je hebt! als je maar actief bent

MVG,
Dope
 

DeletedUser

we zoeken ook bouwers, het geld gaat harder dan onze bouwers aan kunnen. dus heb je interesse in deze stad laat het me weten!

MVG
 

DeletedUser

We zoeken nog steeds een aantal leden! er is op dit moment nog plek voor 5 leden! zoekt er iemand nog een leuke en gezellige plek om te wonen?
 
Bovenaan