• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

grondstoffen uitbouw

DeletedUser

mischien is het een idee voor een nieuwere versie om bij uitbouwen behalve geld ook grondstoffen nodig zijn.

bijv. eenvoudige bouwwerken steen en hout.
deze grondstoffen moet net als bij andere banen verdienen. bijv.
stenen delven steen 25%
hout hakken hout 25%

complexe gebouwen
moeilijkere banen bijv. ijzer. marmer enzo.
en dus moeilijkere banen (grote moeilijkheid) die alleen door grote spelers gedaan kan worden.


zo wordt het iets moeilijker gemaakt steden uit te bouwen. nu zie je bijv. dat er al veel steden die alles al bijna uitgebouwd hebben.

maar natuurlijk is het niet te doen dit nog eens in deze versie te veranderen mischien ooit eens in een hele nieuwe wereld
 

DeletedUser

volgens mij is dit al eens een keer gepost. Maar ben niet zeker. Doorzoek voor de zekerheid het Forum even als je wil; maar het opzet komt mij wel bekend voor...
 

DeletedUser2079

daar wa k ook aan aan het denken,
maar geen tijd gehad om te posten.
ik vind ook dat steden te snel uitgebouwd kunnen worden.
 

DeletedUser

zoals de sherrif. volgens mij ook nog een gevangenis voor de sherrif maar dat weet ik niet. het zou ook leuk zij als er deputy's kwamen.
 

DeletedUser

Zeer goed idee.
Ik vind ook dat je gelijk hebt dat sommige steden veel te snel zijn uitgebouwd.
 

DeletedUser

goed idee. En dan het spel meteen tribalwars noemen!

helemaal mee een dan moeten we ijgelijk ook nog zelf de stad in je eentje bestuuren en altijd je ijgen stadt hebben:). dank eens na we willen toch geen tweede (woord dat je ijgenlijk niet mag zeggen) tribel wars:mad: maar meschien is hetwel een idee om daarmee de koste te verminderen
 

DeletedUser

goed idee. En dan het spel meteen tribalwars noemen!

ik weet niet in wat voor tijd jij leeft. maar ik heb voor tribalwars nooit grondstoffen hoeven te verzamelen om mijn gebouwen uit te breiden. of gebruik ik soms code's ofzo..

iedereen zegt ja dan lijkt het te veel op tribalwars maar volgens mij spelen die mensen niet een tribalwars..

of er is de laatste maanden een totaal nieuwe tribalwars, dan zou het kunnen.
 

DeletedUser

en ik zou niet weten of het al eens eerder gepost is. ik kijk zo af en toe bij ideeen forum de rest intereseert me niet zo veel op het update forum na. maar ben het niet tegen gekomen..:D
 

DeletedUser

Even antwoord geven op:

ik weet niet in wat voor tijd jij leeft. maar ik heb voor tribalwars nooit grondstoffen hoeven te verzamelen om mijn gebouwen uit te breiden. of gebruik ik soms code's ofzo..

iedereen zegt ja dan lijkt het te veel op tribalwars maar volgens mij spelen die mensen niet een tribalwars..

of er is de laatste maanden een totaal nieuwe tribalwars, dan zou het kunnen.
Met citaat antwoorden


Dit spel en TW verschillen dag en nacht van elkaar dat weet ik zeker als ervaren lid van kiwi op Tw .

Waar men de gelijkenis haalt weet ik niet.
 

DeletedUser

Voor zover ik weet -ben gestopt met TrWa- heb je hout, leem en ijzer nodig om uit te bouwen of troepen aan te maken
 

DeletedUser

Dat wel hout, leem en ijzer maar de vergelijking gaat niet op tussen deze twee spelletjes.
In TW moet je aanvallen en bouwen steden veroveren.
Hier krijg je arbeids opdrachten die je moet doen.
Dus het verschil is groot tussen de twee.
 

DeletedUser

ja maar dan snappen jullie het niet. bij tribalwars krijg je de grondstoffen. naarmate je de mijnen en zagerijen uitbouwt.

en mijn bedoeling was gs te zoeken dus doormiddel van werken.
 
Bovenaan