• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Gratis zwarte brieven, de ene speler wel en de andere niet

Puur speculatie, maar ze kunnen er gewoon een loterij van hebben gemaakt dan.
Dat iedereen nu een kleine kans maakt om er een te winnen, en niet meer dat alleen terugkerende spelers er eentje kunnen krijgen.

Dan hopen maar op een zwarte broef.

Laatst bewerkt:
Beter wel ja.
Maarja, dat je ze vroeger specifiek kreeg als je terugkwam van een tijd inactief is volgens mij ook nooit officieel aangekondigd.
Over een verandering daaraan willen ze dan dus ook niks zeggen.

jullie zijn echt allemaal fucking dom tbh, je krijgt die zooi 9/10 als je een week of 2/3 niet inlogt en 1/10 bonne chance, kansloze server dit tjogejonge

was vroeger ook al zo en gaat wss ook zo blijven, enkel zijn er nog zo weinig spelers over dat het ook die 3 opvalt, stel niksnutten

Nope, Inno reageert (weer) niet. Lekker transparant. En die gek voor mij maar gewoon negeren. Beetje Inno doen zeg maar.

jullie zijn echt allemaal fucking dom tbh, je krijgt die zooi 9/10 als je een week of 2/3 niet inlogt en 1/10 bonne chance, kansloze server dit tjogejonge
Jij bent de kansloze idioot. Het is hier al meermaals gezegd dat ook dagelijkse spelers deze krijgen. Dat heeft de vraag doen starten met dat er geen logica achter zit.

Jij bent de kansloze idioot. Het is hier al meermaals gezegd dat ook dagelijkse spelers deze krijgen. Dat heeft de vraag doen starten met dat er geen logica achter zit.

Misschien effe lezen ipv de kneus uit te hangen. Ik weet deze zooi al 15 jaar en jij jankt er nog steeds over, wie is er dan de kneus? 9/10 betekent 9 keer dat die brief wordt uitgedeeld op de 10 en 1/10 bonne chance = af en toe heb je geluk en krijg je die troep gewoon.
dit is gewoon onzin,ik logg iedere dag in op mijn main acc en toch heb ik al 3x n zwarte brief gekregen in de afgelopen jaren.

Dan heb je dus al 3x geluk gehad en de 1/10 meegemaakt. Geen onzin dus

Bovenaan