• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Gratis zwarte brieven, de ene speler wel en de andere niet

Het is mij ter ore gekomen dat een speler inmiddels 2x een zwarte brief heeft gehad, zonder dat die speler langdurig afwezig was, of een opdracht deed die een zwarte brief opleverde. Op de vraag aan Inno wat de reden daarvan was, kwam het antwoord dat de functionaliteit werkt zoals het hoort. De reden werd niet gegeven. Daarom hier de vraag of er meer spelers zijn geweest die gratis zwarte brieven krijgen en weten waarom zij die hebben gekregen? 1000 munten gratis scheelt een hoop werk en als dat bij de ene speler wel gebeurt en bij de andere niet, zonder aantoonbare reden, vraag ik mij af waarom er onderscheid wordt gemaakt.

heeft niets met actief of inactief te maken
eens in de zoveel tijd krijg ik er ook 1 op een wereld waar ik altijd inlog
dus dat kan het niet wezen
geen idee wat voor de rest de reden is dat je um krijgt
maar dit is al zo oud als de weg naar kralingen dat dat gebeurd

Ik heb altijd begrepen dat zwarte brieven werden uitgedeeld (maar alleen af en toe) aan mensen die na lange tijd inactief te zijn weer ergens inloggen op een bestaand account. Dat heb ik wel eens gehad zelf ook op een vergeten server om het zo maar te zeggen. Hoe het eventueel zit met brieven voor gewone actieve spelers weet ik niet.

@ Rick I: Dit is dus precies wat ik bedoel, waarom krijgen spelers brieven als ze niet lang zijn weggeweest en de brieven ook niet horen bij een opdracht als beloning? Daarmee is de cirkel weer rond. Benieuwd waar Inno mee komt als verklaring, of het moet weer zo'n loos antwoord zijn als 'de functionaliteit is in orde.' Dan geven ze dus opnieuw geen reden en zeggen ze eigenlijk: boeien, deze speler krijgt wel en deze speler krijgt niet.

De mensen die die brieven dan kregen ondanks dat ze niet terugkwamen van een lange tijd inactief, kregen ze die dan op hun hoofd wereld?, of op een wereld waar ze alleen af en toe nog inloggen?

Zelf heb ik die volgens mij alleen eens op Beta gehad toen ik daar idd na een lange tijd inactief weer eens inlogde.

Inno komt niet met een verhelderend antwoord:

Bedankt voor je reactie. Helaas heb ik geen andere reactie meer ontvangen en verwacht ik ook geen reactie meer op mijn vraag. Uiteraard begrijp ik dat je het graag zou willen weten, maar helaas is het niet bekend bij mij waardoor ik je geen antwoord kan geven op de vraag. Sommige zaken in het spel worden daarnaast niet met spelers gedeeld (en in dit geval dus ook niet met mij). Dit is een bewuste keus vanuit de ontwikkelaars.

Uiteraard mag je de reactie op het forum melden.

Met vriendelijke groet,

Kleiduif
Community Manager
Forum |
Facebook Groep

De mods proberen wel, maar Inno hult zich in stilzwijgen wat betreft een helder antwoord, maar dat verbaast niet echt, niet na al die jaren.

Bovenaan