• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Gratis reistijdhalvering?

DeletedUser6801

Wat moet ik hiervan denken? Als je op dat nieuwe knopje drukt, verschijnt er een tabblad wat zich niet geheel opent... Ik zag dit knopje niet op mijn beta account maar wel hier op colorado. Ik vroeg me af wat het was.

dzjtoy.png
 
Zo te zien moet daar een advertentie komen te staan, een video die je moet bekijken. Ik weet echter niet of dat voor onze taalversie bedoeld is :p
 

DeletedUser

ik kreeg net er een tekst in beeld dat link er niet is , kijk ik naar de link die ze laten zien > zie ik gelijk dat een advertentie wordt van een bedrijf wat gaarg je gegevens wil hebben via de cookie ;) dus die ga ik niet gebruiken , loop wel wat langzamer dan :mad::laugh:
 

DeletedUser905

Je kunt per 5 dagen 3x je wachttijd halveren met je gratis nuggs :laugh:
Ik denk dat het een zelfde soort systeem is als de gratis nuggets die je kan verdienen bij dat nuggets kopen scherm, met surveys e.d.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6244

Scherp ! ik heb inderdaad add block aanstaan (youtube adds -_-) dat zal het wel zijn haha

danku :)
 

Deleted User - 246560

Greenhorn reistijd

Nu we het toch over reistijd hebben.

Greenhorn, reistijd stijgt met 2300%.......(staat tegenwoordig rechtsboven in het beeld de karakter eigenschappen) werkt geloof ik ook niet zo best.

En in Colorado is Schilpad poeder uit de shop. Gaat dit ook gebeuren in de andere werelden?
 

DeletedUser15117

Sinds het begin van colo zit het schildpadpoeder niet in de shop. Ik denk niet dat op andere werelden dit uit de shop gaat verdwijnen.
 

DeletedUser3012

Nu we het toch over reistijd hebben.

Greenhorn, reistijd stijgt met 2300%.......(staat tegenwoordig rechtsboven in het beeld de karakter eigenschappen) werkt geloof ik ook niet zo best.

Heb je meer details?
 

Deleted User - 246560

Heb je meer details?

alleen dat als ik speed opvraag, dat deze 448% is. En als ik een greenhorn set aan trek nog lager.

W8 met een avonturier, snel paard, 706% ga ik vanaf waupie naar de spookstad in 59 min.

W10 met greenhorn, 448%, doe ik er 1:40 over. Dus vandaar de vraag waar is die 2300%?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4007

heeft nix met een set te maken
wel met je level;)
level 1-10 is 2300%
daarna zakt het
heeft met karakter optie te maken;)
 

Deleted User - 246560

heeft nix met een set te maken
wel met je level;)
level 1-10 is 2300%
daarna zakt het
heeft met karakter optie te maken;)

Dat het set er niets aan toe ded wist ik, heb het ook met een quarterhorse en andere snelle kleding gedaan die tijd.

Maar als het maar in lvl 1-10 is misschien dat bij de karakter eigenschappen toevoegen? Ben er inderdaad hoger, lvl 69.
 
Bovenaan