• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

graag de correcte uitleg etc (zwarte schat deel 2)

DeletedUser12345

Nieuwe opdrachtenreeeks: "Zwarte schat (deel 2)"
Ga terug naar de oude mijn om meer te weten te komen over de zwarte schat. Het verhaal wordt vervolgd!

:no:

Aan de ouwe mijn heb je niks, opdracht start in de saloon....

ps: opnieuw slapen, wat hebben we daaraan :mad:
 

DeletedUser12345

Mja zoals jezelf wil zeker, op .fr vindt je reeks dan alweer wel :/
Waarom moeten wij(nl server) altijd achter blijven...?
Sloop nl dan gewoon en laat ons naar een net server gaan ofzo, zal voor velen beter zijn, toch zeker op gebied van activiteit(spelgenot)...


Terug een mooi voorbeeld... http://prntscr.com/bym8lt
Nieuwe opdracht, nieuwe bugg :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oke, ik sta ook op hetzelfde punt vast. Zou het ook eens zonder ellende en bugs kunnen misschien. Begint nu wel en beetje te vervelen......:mad::mad:
 

DeletedUser15573

Ik zit bij deel 1 nog even vast bij de lamp. Ik zal wel iets over het hoofd lezen, maar de omschrijving bij de Oude Mijn laat even geen lichtje branden hier...
 

DeletedUser16476

Het ligt vast aan mij, maar ik heb nog steeds geen idee waar ik deze opdracht kan vinden, in de saloon vind ik niks en de zwarte schat deel 1? Geen idee welke dat is en zie ik ook niet op tw-db.

Hellup
 

DeletedUser16476

oef die heb ik wel eens bij mensen gezien, via welke arbeid kon je daar aan komen? Of is dat al niet meer mogelijk om die te krijgen?
 

dist3rio

Teamleden
Forummoderator
je kan de mand vinden bij de arbeiden: Werk voor Wells Fargo en bij The West ontdekken
 

DeletedUser4007

na de vondst van de mand met kind.
moet je de mand equippen, dan krijg je in de saloon bij maria een vervolgopdracht.

na afronden deel 1
krijg je bij het equippen van de mand met kind weer een opdracht voor deel 2.
;)
 
Bovenaan