• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Gouden wapens leuk?

DeletedUser

ik heb de gouden sabel op w2 echt MEGA snel binnen 1 1/2 dag :cool:

beetje te snel vergeleken bij de quests die met earps zitten verbonden ..(zullen wel vast heel moeilijk zijn)
 

DeletedUser2525

Heeft hij dan die quest gedaan? Volgensmij zijn alle hoge edele wapens tot nu toe verkregen door fortgevechten.
 

DeletedUser

Ik vind hernondo's zwaart toch aardig goed hoor en die krijg je uiteindelijk met opdracht!;)
 

DeletedUser

Ik geef iedereen gelijk, Hier moet iets aan worden gedaan! :blink:

Zo kan het niet ... :shootout:
 

DeletedUser5789

... zonder kan je eigenlijk niet meer ;dat is niet leuk als je al je vaardigheden hebt ingezet om fortgevechten te doen !:mad:
 

DeletedUser

... zonder kan je eigenlijk niet meer ;dat is niet leuk als je al je vaardigheden hebt ingezet om fortgevechten te doen !:mad:

hoezo kun je niet meer zonder als fortvechter? voor duellanten maakt het uit, maar voor fortvechters niet lijkt me .. of iedereen moest met een golden gun rondlopen, maar daar is er ook nog maar 1 van ...
 

DeletedUser8962

hoezo kun je niet meer zonder als fortvechter? voor duellanten maakt het uit, maar voor fortvechters niet lijkt me .. of iedereen moest met een golden gun rondlopen, maar daar is er ook nog maar 1 van ...

er zijn al wel wat meer golden guns hoor, (op de nederlandse pas 1 ja.)
 

DeletedUser12045

Dat de Engelse enzo ons voor zijn (=ONNUTTIGE INFORMATIE)
 

DeletedUser5789

hoezo kun je niet meer zonder als fortvechter? voor duellanten maakt het uit, maar voor fortvechters niet lijkt me .. of iedereen moest met een golden gun rondlopen, maar daar is er ook nog maar 1 van ...


... omdat je zonder zo'n wapen je je niet meer verdedigen kunt in een duel en dus geen levenspunten hebt of in een hotel ligt te slapen als je mee wil doen aan een fortgevecht !

maar ik ga er wel 1 halen om me te kunnen verdedigen nog !
 

DeletedUser

... omdat je zonder zo'n wapen je je niet meer verdedigen kunt in een duel en dus geen levenspunten hebt of in een hotel ligt te slapen als je mee wil doen aan een fortgevecht !

maar ik ga er wel 1 halen om me te kunnen verdedigen nog !

tja, gewoon op tijd bij het fort staan .. :)
 

DeletedUser12045

en dan door jouw met je golden gun tog naar het hotel geschoten worden :D
 

DeletedUser

ik zie het probleem niet, op meeste werelden win ik duels gewoon met scherpe bijl, scherp cavalerie, HW bluntline etc., ook tegen mensen met gouden sabel en colt
 

DeletedUser1448

ik vind ze maar niks. Veel te makkelijk te verkrijgen. Het spel is veel toffer met alleen de edele wapens
 
Bovenaan