• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Gouden sabel

Als ik het goed heb zijn dat de eerdere gouden wapens. Nadat de huidige waren gemaakt zijn de oude hernoemd, zodat ze konden blijven bestaan maar de huidige gewoon de normale naam kunnen gebruiken.
 

DeletedUser

Die zijn al eens gevonden, en bestaan dus wel degelijk echt. Als ik me niet vergis zijn ze gevonden op de .fr, maar goed dat maakt nu niet echt veel uit. Hoe je ze kan krijgen is nog niet echt duidelijk, maar ze bestaan alleszins.



Hij heeft het over de nagemaakte hé. ;)

Weet ik. Het was ook geen reactie op wat hij zei. Ik vond het alleen grappig dat bij mij alles in 2 uur lukte, terwijl sommige mensen er een stuk langer over doen XD
 

DeletedUser

vind de stats van die oude gouden wapens wel een stuk beter met betrekking tot het in stand houden van de balans in het spel
 

DeletedUser

Geen gebogen metaal

Ik ben al dagen aan het proberen om in wereld 4 het stuk metaal te vinden. Heb schep in mij productenvakje en ben dagelijks tussen 20:00 en 0:00 aan het rivier rechtmaken. Maar nog steeds geen stuk metaal. In werelden 1,2,3,5 en 6 had ik deze steeds direct en heb in 4 werelden al de sabel, maar in wereld 4 wil het maar niet lukken.

Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?
 

DeletedUser

Ik heb er nu al meer dan 20 uur als kwakzalver werken opzitten met hele kwakzalver set aan en modderig stuk metaal, wat doe ik verkeerd?
Ik zit nu al op 46%...

Mocht ik wat verkeerd doen, zeg het dan.
Anders blijf ik maar gewoon proberen.... :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Je kan niet de hele kwakzalverset en het modderige stuk metaal aanhebben :S
Bedoel je de hele set behalve het elixer?
 

DeletedUser

Uiteraard bedoel ik dat:D
Ondertussen heb ik er weer 2x 2uur opzitten...
Motivatie 35%
 

DeletedUser1053

Je doet het wel goed, alleen soms heb je gewoon pech. Toch doorzoeken dus, uiteindelijk krijg je hem wel. ;)
 

DeletedUser

voor de gouden sabel had ik alles in één uur tijd & de sabel zelf in 30 minuten:cool:
 

DeletedUser

Hmm gezellig dan xD

Net wel 3x elixer in 2 uur, dat compenseert weer enigzinds
 

DeletedUser

Tot op heden heb ik het nog niet...
Doe elke keer 2 uren, maar zonder succes.

Is het dat je slagkracht ook nog steeds 100 moet zijn, of geld dit alleen voor voorgaande opdrachten?
 

DeletedUser

ik heb hem zonder dat mijn slagkracht de hele tijd op 100 is gehaalt, dat maakt dus niet echt veel uit.
 

DeletedUser1053

Tot op heden heb ik het nog niet...
Doe elke keer 2 uren, maar zonder succes.

Is het dat je slagkracht ook nog steeds 100 moet zijn, of geld dit alleen voor voorgaande opdrachten?

Je slagkracht hoeft alleen 100 te zijn om de opdracht De gouden schat (Een rustige plek om te timmeren) te activeren. Verder maakt je slagkracht level niets meer uit. Gewoon doorzoeken is de boodschap dus, uiteindelijk vind je hem wel. :)
 

DeletedUser

Tja dat zal dan wel :p

Toch is het minder fijn dat, dat zo lang duurt...
Heb er vandaag ook alweer 8 uur opzitten.

Ik kan eventueel me motivatie voor werken als kwakzalver iets opkrikken, misschien omdat deze zo laag is dat het ook niet lukt.
 

DeletedUser1053

Volgens mij heeft de motivatie er niets mee te maken, maar dat weet ik niet zeker. Je moet in ieder geval wel het modderige stuk metaal blijven dragen.
 
Bovenaan