• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Gouden sabel

DeletedUser

-kwakzalver altijd 2uur geen 10min, 30min of 1uur
-agresief zuur in je wapen vakje
- dat stuk ijzer in je product vakje

en dan zult ge het normaal hebben

ja dat doe ik dus maar heb er zeker al een uurtje of 40 opzitten maar nog steeds niks
 

DeletedUser

Jongens, ik wil graag die gouden sabel.
Nu heb ik pas dat stuk metaal gevonden.
Wat is nu de volgende stap? Ik kan namelijk wel 41 pagina's doorlezen, maar dit is erg onoverzichtelijk, zeker gezien er in het begin erg veel gespeculeerd word.
 

DeletedUser

relax XD sommige mensen snappen het niet naar 1 x:blink:
sjonge dat had ik wel door maar ik was het gewoon ff vergeten en het is maar 5 woorden hoor en de rest van mijn bericht was wel nuttig

sorry ik kan hier niet tegen .. gelijk 5of 6 reacties voor een foutje

OT: ik krijg geen opdracht van henry of iemand anders.. moet ik meer dan 100 slagkracht hebben?

EDIT las nie goed.. ben niet bij bosgrond -.-
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Stap 5:
Ga tussen 13:00 en 14:00 uur met 6 kolen in je inventaris ijzer delven met een motivatie kleiner dan 30% totdat je de gouden sabel hebt gevonden.

DIT KLOP NIET ALS GE PREMIUM HEB DENK IK? WANT IK HEB HEM OM HALF 12 GEVONDEN MET 6 KOLEN EN MOTIVATIE 71%
 

DeletedUser

ik had motivatie 71% toen ik die sabel vond:) volgens mij is dat alleen bij revolver niet bij sabel...
 

Deleted User - 246560

-kwakzalver altijd 2uur geen 10min, 30min of 1uur
-agresief zuur in je wapen vakje
- dat stuk ijzer in je product vakje

en dan zult ge het normaal hebben


[report=7951878eec259d55c]Arbeidsrapport: Werken als kwakzalver[/report] (W5)

Gewoon een uur.
 

DeletedUser8307

Gewoon 30 minuten zijn ook goed, dacht ik. Het zekerste ben je natuurlijk wel gewoon met 2 uren. ;)
 

DeletedUser

Ik had hem idd ook in 2 uurtjes, maar dat verschilt wel eens volgens mij.
 

Deleted User - 246560

Gouden Sabel Stap 4

Stap 1:
Tussen 20:00 en 00:00 Rivier rechtmaken met een schep in het productenvakje en vind het gebogen stuk metaal

Stap 2:
Ga naar de Bosgrond-locatie met een hamer in het productenvakje en 100 slagkracht (met bonussen). Daar vind je een modderig stuk metaal

Stap 3:
Ga kwakzalven met het stuk metaal en het bijtend zuur (duelwapen) geëquipeerd, Daar krijg je een Lemmet.

Stap 4:
Ga nu steen delven met het botte lemmet in je producten vakje, daar vind je een scherp gouden lemmet

Stap 5:
Ga Ijzer delven met 6 kolen, en het scherp gouden lemmet in je producten vakje. Dan vind je de gouden sabel.

staat ook op pagina 32)

Ik heb al tig uur stenen delven met het scherp gouden lemmet in het product vak. Nog steeds niet. Motivatie is al gezakt naar 67% PFFF
 

DeletedUser8380

Geen idee, ik had het gisteren of eergisteren ook zien staan die nagemaakte gouden wapens.
 

DeletedUser

Ik heb de sabel even in 6 uur binnengehaald, gaat wel makkelijk zo XD Die revolver kostte me toch een stuk meer moeite.
 

DeletedUser8307

http://nl.weststats.com/Items/right_arm/
onderaan.
Nagemaakte gouden sabel en gouden revolver xD
Wie weet daar iets over?

Die zijn al eens gevonden, en bestaan dus wel degelijk echt. Als ik me niet vergis zijn ze gevonden op de .fr, maar goed dat maakt nu niet echt veel uit. Hoe je ze kan krijgen is nog niet echt duidelijk, maar ze bestaan alleszins.

Ik heb de sabel even in 6 uur binnengehaald, gaat wel makkelijk zo XD Die revolver kostte me toch een stuk meer moeite.

Hij heeft het over de nagemaakte hé. ;)
 
Bovenaan