• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Gouden sabel

DeletedUser

De nieuwe klomp modder is gevonden.

trozodemetal.jpg


Stap 1: Rivier rechtmaken met spade.

Meesten denken dat dit zal lijden tot de gouden Sabre - Tegenhanger van gouden colt.
Meer info volgt later.
 

DeletedUser8962

het is volgens mij een schep (spade) en volgens mij moet je laat op de avond eindigen, want de beschrijving betekent namelijk (in een spoiler voor de zekerheid:(
Google translate:
A dirty piece of metal curved
You've worked late and now you take breath near a tree. To drive the shovel into the ground, touch a metal object. After a little digging, you find a curved and long object that is heavy.
google vertaling:
Een vuile stuk metaal gebogen
Je hebt te laat gewerkt en nu heb je adem te halen in de buurt van een boom. Te rijden de schop in de grond, raakt een metalen voorwerp. Na een beetje graven, vindt u een gebogen en lang voorwerp dat is zwaar.

Facebook hint:
Once upon a time there was a huge fight between a cavalry unit and invading Mexicans from the south. The Mexicans were many in numbers and the cavalry fought bravely to hold their position on a river bank. In his last effort, the cavalry commander threw his legendary golden saber into the river. All men of the cavalry unit lost their life in this battle...

dit zegt volgens mij genoeg dat het op de gouden sabel slaat:)
 

DeletedUser

Droprate zal ook weer laag liggen. Eerste 2 uur al niets voor mij :p
 

DeletedUser4891

Wist jij dit al Christophev? het berichtje is pas 20 minuten oud.:p
 

DeletedUser

Ja had het daarstraks al op beta en .net gelezen :) Maar ik blijf uiteraard ook tot 23 en later proberen, moest er time frame zijn ;) Maar ik vrees dat het vergelijkbaar is met klomp modder vinden...
 

DeletedUser

Ja had het daarstraks al op beta en .net gelezen :) Maar ik blijf uiteraard ook tot 23 en later proberen, moest er time frame zijn ;) Maar ik vrees dat het vergelijkbaar is met klomp modder vinden...

Klopt, er zijn nu al twee die hem gevonden hebben dus iedereen veel geluk met zoeken! :)
 

DeletedUser4891

Volgens mij staad er je hebt tot zeer laat gewerkt. Ik denk ongeveer 22:00-24:00 eindtijd. Dat klopt ook met het bericht
 

DeletedUser8962

Klopt, er zijn nu al twee die hem gevonden hebben dus iedereen veel geluk met zoeken! :)

volgens mij al wel meer, er was 1 iemand die zei dat ie hem op 3 servers al had gevonden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Als dit echt het gouden sabel is ga ik voor deze!
Ik ben slagkrachter en geen schieter :D ben benieuwd hoe lang ik er over doe maar eerst die spade maar eens halen.
 
Bovenaan