• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Gouden revolver :3

DeletedUser

EINDELIJk!!

Ongeveer 40K/50K geld later heb ik hem!!!
Heeft me ontiegelijk veel tijd gekost, en veel moeite. Maar nu ben ik blij :3

http://img139.imageshack.us/img139/432/diefightdie.png
diefightdie.png
 

DeletedUser

Feli, hoor.

En ja, voor sommige spelers kost het inderdaad veel geld, Mij ook :{
 
Ik ben op het moment bezig voor de sabel. Complete kwakzalversset, nog 100 ap te kort en dus + iedere dag minstens 8 vaardigheidspunten en 2 atribuutpunten om zetten.
Eenmaal alles gedaan moet ik dan ook weer terugzetten naar full bouwer.
 

DeletedUser14655

Hierover gesproken, wat doe je eigenlijk met een opdracht waarin je bijvoorbeeld gevangenentransport moet doen en je te weinig arbeidspunten hebt, ga je dan naar de sjamaan, koop je kleding (Ook als het maar 1 punt scheelt) of laat je de opdracht staan?
 

DeletedUser

Hierover gesproken, wat doe je eigenlijk met een opdracht waarin je bijvoorbeeld gevangenentransport moet doen en je te weinig arbeidspunten hebt, ga je dan naar de sjamaan, koop je kleding (Ook als het maar 1 punt scheelt) of laat je de opdracht staan?

als het maar 1 punt scheelt, ofwel koop je goedkope kledij, ofwel wacht je tot je level up bent...
als het veel scheelt, kledij, maar punten omzetten doe ik bijna nooit, behalve als het ook maar 1 puntje scheelt, en ik van de ene duel-vaardigheid naar de andere duel-vaardigheid kan zetten... bv bij weerstand 2 punten afhalen & bij mikken bijzetten...
 
Bovenaan