• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Goed of slecht idee??

DeletedUser

Hallo allemaal.. Ik kwam laatst op een idee, en volgens mij is het zo slecht nog niet! Wat vinden jullie ervan? Dit is het idee:

Mensen kunnen met een hoger duel lv ook een beter wapen aan, bijvoorbeeld:
Hoogwaardige katapult
benodigheden: lv 13 / duel lv 17

Ik vind dit eigenlijk wel belangrijk, want nu zitten er alleen maar nadelen aan het hoge duel lv ! Zo blijven ook goede duelisten goede duelisten!

Comment a.u.b.!
 

DeletedUser

twijvel

vind het een goed idee MAAR je bouwt wel een super groot verschil op dat er nu al aardig is trouwens de rest is het slachtoffer van duallanten en dan maak je het nog erger stel ik zit lvl 30 en heb super items heb dual lvl 70 draag de beste wapens dan ben je onverslaan baar je hit iedereen van jou lvl gelijk neer dus..
 

DeletedUser

maar dat is wel op te lossen door het duel lv een stuk te laten verschillen, bijvoorbeeld:

hoogwaardige bundelrevolver
benodigheden: lv 43 of duel lv 60-70
 

DeletedUser

bovendien is het nóg stommer als de duelisten worden aangevallen door iemand van 20 lvs hoger die een stuk beter wapen aanheeft. De duelisten worden uiteindelijk dan super slecht!
 

DeletedUser

ik vind het niet goed, ik ben zelf wel een duellist maar duelisten stijgen ook best snel want ik ben op een uur 500 ervaringspunten gestegen maar dat kost dan alleen veel actiepunten maar als ik dan ga slapen kan ik het opnieuw doen dus eigenlijk stijgen dueliers even snel
 

DeletedUser

je bent ook niet zo slim he? Daar gaat mijn hele idee niet over. Stijgen is geen probleem, het duel zelf wel.
 

DeletedUser

het is juist zo dat doordat je niet duellevels voor wapens nodig hebt, duels wat beter uitgebalanceert zijn.
anders hebben arbeiders, en andere mensen die niet voor duels gaan echt helemaal geen kans meer. nu hebben zij tenminste nog een beter wapen.
ik merk zelf namelijk dat dat een beter wapen niet ervoor zorgt dat je meer wint.
ik heb nu een scherp bowiemes voor level 33 en toch verslaan level 25 duellanten mij nog, dus waarschijnlijk puur omdat hun vaardigheden beter zijn.
 

DeletedUser

goed ik heb zelften.
en ga gewoon bij West-virgina vechten
 
Bovenaan